Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Lisa - 14 november 2008 22:39

Lämnade precis soffan med ett hoppfullt "ska du läggad dej?" i ryggen.

PB som gäller ett par timmar om jag gissar rätt. :) Fast antagligen kommer han vid ett å har sovit en bra stund  innan dess.

Blev ingen film, fastnade framför Singing Bee, eller ja vi hade det i bakgrunden å spelade, Martin vann både Yatzy å Spingo. :/ 

I vilket fall som helst, hur kommer det sej att man sitter å analyserar det programmet så?

Det är ju så dåligt, men ändå fastnar vi alltid om vi råkar bläddra förbi ?

Å dansarna, vad ska de va bra för? Påminner om Nile City när de har en massa rekivsita i radiostudion... :)


Kollade Idol med, jag måste alltid rösta om jag så bara ser snabb genomgången.

På Johan blev det i dag,  men det visade visst sej att jag skulle röstat på Robin E. :( Han sjunger ju bäst ju!!!


Ska berätta en hemlis, förra veckan röstade jag faktiskt på Kevin?!


Gonatt nu!

Av Lisa - 14 november 2008 21:29

Martin är ALDRIG tyst!

Av Lisa - 14 november 2008 21:28

Vardagsrummet kommer bli vävat å målat innan jul.... :D

Av Lisa - 14 november 2008 19:57

Kom precis på mej själv!!!

Vin, första GI-veckan???

BIG NO NO!!!


Jag som har varit så duktig!!! :( 

Det var det lilla roliga!

Av Lisa - 14 november 2008 19:47

Middagen var helt ljuvlig!

Köttet perfekt å så även salladen.

Men det bästa av allt var ett impulsköp, Creme fraiche Gormet Bearnaise,

underbart god!

Så simpelt men ack så gott! :D


Jag hittade en gammal flaska vitt vin i kylskåpet, som jag dricker i ett vanligt glas just nu. Har inga vitvinsglas så. :)

Gott var det, men jag kommer säkert ångra det i natt när jag ska upp. Kommer om jag har otur må illa, även om jag håller mej till det här glaset. :S

Men det är värt det i dag känner jag, firar/å deppar över Martins arbetsbrist...


Ska kolla på National Tresure 2 i kväll i stället för idol. Mys...

Av Lisa - 14 november 2008 18:06

Har ont i huvudet å känner mej allmänt nere å förvirrad.

Har varit en runda på Coop , som vanligt...


Ska snart äta middag, väldigt<<<<budget>>>>> oxfilé blir det. :D

Eller ja, snart å snart, den rackarn ska va i ugnen en timme eller så. :D


Viggo ska snart lägga sej, är helt slut, blev väckt under eftermiddags-napen å kunde inte somna om....

Så trött är bara förnamnet nu..


Kvällen blir lugn, antagligen idol, sen sängen för min del.

En kvalificerad gissning är att Martin kommer sitta uppe å kolla på sitt PB..


Trevlig helg..



Av Lisa - 14 november 2008 15:07

Nu har Martin gått hem på obestämd tid.

Får lön uppsägningstiden ut, men det finns inge mer jobb...

Känns väl sådär.

Många fördelar å många nackdelar.

Frågan är vad ska jag ta vägen?

Skolan eller ska vi va hemma i hop året ut?

Klarar vi det?

Känns overkligt på nått sätt...




-----------------------------


 Har grymt dåligt samvete. Vi åkte till simmet i hopp om att nån av ledarna kunde bada med Viggo, de brukar va tre allt som allt.

Jag gjorde detta för att jag  vet att Viggo inte bryr sej om vem han är oss, han är liksom inte mammig å älskar de flesta.

Det visade sej att den " riktiga" ledaren var sjuk. Så ledarskapet bestod av den sk. paron å en ung prao.

Den äldre av dessa erbjöd sej att samtidigt som hon skulle "leda" (citationstecken för att hon inte kan leda).

Värsta katastrofen!

Hon doppade till å med Viggo utan å märka det. :( han grät efter mej å var döledsen.

Stackars pojk. :S

Hela gruppen var fly förbannde efteråt. Om man betalar så mycket när man är fattig å föräldraledig förväntar man sej mer än det här....!

Här ska mailas igen!!!!!


Nu maler Martin sönder mej, redan, så jag msået sluta! :D


O.a.o

 

Av Lisa - 14 november 2008 08:44

Undrar just om det tänker bli ljust i dag? :S


SItter här å är en aningens besviken. Jag kan inte bada i dag. :(

Har mens, igen/fortfarande. Tredje veckan, inte normalt. :(

Martin har inte en liten timme över tydligen så han  kan inte heller.

Ska kolla med farmor, som skulle följt med till badet i dag om hon kanske vill...?

Annars få vi skippa det, mindre kul! :(


Vädret förminskar inte negativa känslor precis... :(


Bara att bita hop. 

Viggo är i allafall mega glad så ett å annat leende blir det nog för min del med. :D



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards