Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Lisa - 1 november 2008 21:16

Herre jävlar vad slut jag blev nu när jag kom hem å satte mej. :S

Fy fan säger jag!

Lite mycket svordomar sådär i början, men vad fan, jag är ju trött. :D


Viggo har varit så duktig, somnade i farmors säng på ett kick å somnade om lika fort när vi kom hem. :) Härligt. :D 

Roger har fått ordning på datorn, eller i allafall det jag bryr mej om, Office. :) Men jag tror allt annat med funkar som det ska nu äntligen. :) Tack!!!! :)

Å tack för maten.


Under dagen i dag har vårt badrum förvandlats till en bygg arbetsplats. Täckpapp å plast så långt ögat når. 

Nej det är ingen hel-renovering(way to expencive) men det ska sättas väv å målas vitt. :) Kommer bli ett litet ansiktslyft i alla fall. :D 

Under har jag förresten ångrat mej angående det här med nått grönt. :) Kan bli det i det sk. mellanrummet trots allt. :) Men det kommer inte hända på mycket länge....


Nu ska jag slappa i soffan lite, sen blir det zzzzova...


Viggos rum------------------>

Av Lisa - 1 november 2008 09:30

Jag har ju glömt att överhuvdtaget säga nått om min nya design. :)

Tyckte det var dagsatt ändra lite nu, har haft det där ros/svarta sen starten tror jag. :D

Nu har jag inga rum kvar att färgsätta hemma(ska ha vitt å sen nån grå aktig i rummen som är kvar). Anyway, det är därför jag valde grönt, jag ÄLSKAR grönt, men kommer inte ha det nånstans i huset, därför valde jag det här. :D


Det blev idol i ryggläge i går kväll. Inget spingo alls, orkade inte.

Jag pallar inte heja på Lars mer, är så trött på hans charader nu. Å enligt mej hänger Peter Jihde alltid löst!


Natten ja, vad ska man säga?

Sov en timme mellan fyra å fem å sen nått halv-slummer mellan sex å nio.

:S Är inte så trött nu, men jag blir väl senare... 

Viggo har varit helr upp åner vänd i natt igen. Han höll på så här innan han fick sina tänder. Försöker känna i munnen men än kan jag inte skylla på det... Han verkar va lite spänd i magen med, men jag fattar inte varför?

Kan man bli det bara sådär? Utan nån ändring i kosten menar jag?

Han äter ju sin gamla vanliga diet...


Han är i allafall sitt vanliga jag dagtid. D Sötisen...


Nu är det frukost sen lite plock å mörrrum klockan fyra...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards