Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Lisa - 27 november 2008 20:50

Så var dagen gjord.

Ska se Vad blir det för mat, sen sova...

Ska till skolan vid åtta å gå igenom studievägledning å lite så...

Sen är det sim, Martin får nog bada i morron. Min kropp har flippat så jag kan inte bada nu igen. :S

På kvällen blir det syndande med burgare hos M å P. :D


Orkade träna i kväll faktiskt. :) Men jag är ganska utmattad, har varit en längre dag än vanligt. :)

Trots att det känns ganska mycket skit att va i från grabbarna(Viggo framför allt) å att klassen inte passar mej så bra så känns det ändå roligt å skönt att va back in buisness :)

Hoppas bara nån slutar så jag kan få en plats i januari...


Gonatt!


Av Lisa - 27 november 2008 15:38

Efter lunch blev det jobbigt!

Fick sluta tidigare tack å lov.

Blev gasen i botten hem...

Kommer bli tuff i början det här...


Av Lisa - 27 november 2008 12:11

Sitter hemma hos bill å äter lunch.

Längtar hem, men det känns ändå okej.

Kursen verkar intressant, men klassen...?

Inte mycket å hurra för ännu i allafall.. Fattar inte varför man går en frivillig utbildning när man inte vill lära sej nått...?

Ja, ja, jag är inte där för att bunda med nån, jag vill bli klar å lära mej saker. :D SOm dom ser det är det troligtvis mej det är fel på...


Annars går det som sagt bra, huvudet hänger med å det är spännande. Känner mej ganska stolt som gör detta, å jag känner faktikst lika mycket motivation som förra gången... Det i sin tur känns skönt eftersom jag känner att jag inte har tappat bort mej helt sen jag fick Viggo...


Saknar dem hemma väldigt mycket, men jag har bara ringt hem en gång. :P


Later...



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards