Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Lisa - 6 november 2008 20:45

Träningen gick fin fint.


Mindre roliga besked väntade dock här hemma.


För det första hade Viggo varit genomtäppt å snorig till tusen medan jag varit i väg. Så han ligger redan nu upp-pallade med kuddar i vår säng. Stackarn! 

INTE IGEN!!!!!

Det var inte det enda, men det övriga håller jag för mej själv ett tag till i allafall.

Men jag säger S*TANS SKIT!!! :(




------------------------------------------------


Jag har mailat skolan, får se om jag kan börja lite smått...

Av Lisa - 6 november 2008 18:11

I dag har vi lekt med Hanna, Ahgnes å Ebba. :D Alltid lika trevligt!

Är så avundsjuk på somligas viktnedgång. ;)

Det syntes verkligen, men det sa jag aldrig va?! :)


I vilket fall som helst peppade det mej.Jag predikade om GI med, hur enkelt det borde va och är, om man bara bestämmer sej.

Så på måndag är det GI som gäller hos oss, inga ursäkter å all in!!!

Vägade mej innan. HUA!!!??? 

 Måste röra på mej mera, inte banga ur hela tiden! Hur svårt kan det va?



Brädjympa om en stund, ge järnet eller vad?! :D

Av Lisa - 6 november 2008 10:25

Mat-å-sov-klockan måste va paj i dag. :)

Min lilla skalman skulel bara sova tjugo minuter i stället för en å en halv timme...? :)


Nu lyssnar vi på Viggos skiva. :) Han blir så glad så fort den sätt på. :)

Annars lyssnar vi aldrig på musik, jag är liksom ingen musik människa. Äger kanske allt som allt fem skivor, mest Robbie, Darren Hayes/Savage Garden, AC å en samlingsskiva med Cat Stevens. Den sistnämda är jag duktigt sugen på, men den ligger i bilen, i handsfacket som är blockerat av Viggos stol. Får se om jag orkar lite senare...

Av Lisa - 6 november 2008 09:27

Jepps, det är nästan fredag hos oss i dag. :)

Martin ska nämligen va ledig i morron. :D Troligtvis kommer vi inte så så mycket av honom ändå, eftersom varje sekund är planerad. :)

Det är Martin ett nötskal, på helgerna vill jag strypa honom i bland när han sitter vid frukosten å vill ha en minutsiös planering av dagen.

Han ska i allafall följa med å kolla på oss när vi badar. :) Det tycker jag ska bli roligt, Viggo är så duktig ju.


I dag ska vi ha finfrämmat å äta paj. :) Å i kväll blir det träning som gäller för min del...




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards