Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Lisa - 16 november 2008 19:26

Just nu känns det mysigt att få ha Martin hemma hos oss.

Slipper i allafall den delen av söndagsångersten i dag. :)

Men i morron ska jag inte ligga kvar å skräpa i allafall, jag känner att jag vill försöka bibehålla mina rutiner lite i allafall....


I förmiddags trotsade vi blåsten å gav oss ut på cykeltur hela familjen.

Vi hann upp till mamma å pappa innan regnet kom. :)

Vi var inregnade där ett bra tag, men sen lättade det så vi kunde bege oss hemåt. Typiskt oss, när vi ska göra oss till så händer det alltid nått sånt här...


Kom hem vid sju från Tupperware-partyt, då sov min lilla honung redan. *söt*

Handlade lite småplock, salladsbestick å en ta-me-burk för välling/gröt-pulver. :) Marina var en fin värdinna, som alltid. :)


Nu ska vi se filmen vi inte såg i fredags.


Hej----------->

Av Lisa - 16 november 2008 13:26

Gårdagen var fullspäckad, fullt ös från elva till elva. :)

Först var jag i stan med Malena. :) Hade satt en budget på en hundralapp till er par svarta leggings. 

Vi började på gamla Karl-Oskar å Christina, Malena hittade en skitsnygg väst som gick i lila å jag hittade ett par jeans som jag blev förälskad i.

Kunde inte riktigt motså så jag provade dem, å de passade. :)

Kostade hundra kronor så jag högg dem.

Hittade även mina leggings å sen föll jag för modet(eller kanske grupptrycket) å köpte en lila polo...

:D 

Det var super att komma i väg lite själv, å Malena är mysigast. :D


Senare var vi i B-måla. Syndade lite, å åt potatis, men till mitt försvar vill jag säga att din ingick i en gratäng, så det gick inte att avstå...

Provade även Susannes spikmatta, jaaa, spikmatta! Det var riktigt skönt, tor det eller ej. :D

Viggo var på topp, skrattade å tjimmade. :)


Han vaknade vid nio så då körde vi hemåt.

Viggo somnade om lätt igen å sov ända till tre! :D

Duktig pojke, tyvärr hade jag inte somnat ännu då... :(

Vet inte vad det har varit med mej i natt. :(


Nu ska jag duscha, sen på Tupperware-party på Hasslö...

Japp, i väg själv i dag med...


Hej.



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards