Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Lisa - 9 november 2008 19:55

I morron börjar det, mitt nya nyttiga liv!

Å i och med det ska kilon å centimetrar flyga å fara all världens väg!

Efter uppstigingen är det invägning å inmäting, sen är det all in för GI! :D

Känner mej grymt motiverad som ni ser.

Får se hur det blir med den saken i morron kväll... ;)



Hittade mina gamla anteckingar från det förra Gi-rycket,

8 kilo å 16 centimeter runt midjan var "slutresultatet" !

Det ni!!!

Kan man bli annat än motiverad?!


Nu ska jag läsa in mej lite till, sen blir det sängen...



Av Lisa - 9 november 2008 10:10

Nu har hon tagit steget å blivit en av "oss". :D

Besök min bästa vän: Jajja! :)

Av Lisa - 9 november 2008 09:26

Inte ett inlägg på heeela långa dagen. Fanns inte en minut över, men lika glad för det är jag. :D


Dagen började med sovmorron, ända till kvart över tio. Natten var stimmig å sömnlös, dock inte pga. lill killen, så det behövdes.

Steg upp åt frukost sen styrde vi mot Älmhult. :D Japp, äntligen IKEA! :D

Fick gå raka spåret till resturangen för Viggo skulle äta, parkeringen var full som sej bör, men det var inte farligt trångt nånstans faktiskt. :) Glömde listan hemma men glömde bara en silverfärgad lampfot till Viggos rum, å det stod nog inte ens med vid närmare eftertanke. :)

Kassen gick verkligen smidigt nu när de med har självscannings-system. :)


Vid halv fyra var vi hemma å duschade av oss det värsta IKEA-dammet å svirade glatt om till kvällens dresscode: mjukis. :)

Martin insisterade in i det sista på jeans, men vid halv fem satt äve han i bilen med de skönaste byxorna på. :)

Svängsta var målet denna gången, å äkta lördagsmys med Malena å Mogge. :) <3 Sånna sötisar. :) Jättemysigt å fint hus.

Frossade kebab å lösgodis, men tyvärr har min smak försvinnuit i samband med värsta förkylningen som har attackerat mej. :(

Viggo var på topp å rullade sej fram på upptäcksfärd. Kan nog även påstå att hans nya bästa underhålling stavas Chiva. :) De var väldigt reserverade mot varandra från början. Men sen vände det. :) Viggo skrattade mer än nånsin innan när hon kom mot honom. :) Så jäkla söta!

Viggo somnade snällt å vi andra kollade på film som tyvärr inte var av den sämre sorten. :) 

Men vad gör det när allt annat är på topp?

Tack för i går!!!! :D


I dag ska vi till svärfar å äta varmrökt lax för att fira farsdag. :) Men innan dess ska här städas å packas upp å byggas i hop. :) 


Kram på er!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards