Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Lisa - 18 november 2008 17:02

Obehaget vägrar släppa taget. :S

Tvi!



Fick väcka Viggo vid halv fem.

Han brukar ju sova vid ett så han var helt slut när vi kom hem.  :)

Martin är i väg med bilen å fixar den.

Har ingen aning om hur länge han blir av...


Vi myser med julmusik här å busar loss... :D


Vilket underbart liv jag, really. :D

Av Lisa - 18 november 2008 14:57

Martin, som har syndat en hel del har såklart gått ner. :( Ah vad orättvist!

Visst jag har inte tränat så mycket som jag borde, men vädret är ju så skit, jag har inga vettiga kläder att ge mej ut i... :(

Tradigt, jag vill med gå ner...


Sitter här i rusket, har starka olust känslor, men jag vet inte varför...

Skönt att Martin är hemma med oss nu i allafall.

Jag gillar tanken mer å mer. :D 

Känns som att det är nått jag har glömt...?

Jobbit det där. :)


Köpte ingenting på partyt, snålade ur helt enkelt. Å dessutom tycker jag tjejkläderna är mycket finare... De marknadsför sej som uniex, men nej, det håller jag inte med om...


Nu ska jag göra tacos. :)  Utan bröd såklart. :P



Av Lisa - 18 november 2008 10:40

Jag älskar det!!!Att ha Martin hemma alltså, känns inte alls lika vemodigt att gå upp en grå dag som denna om man inte behöver gå upp förrän tio!!! :DMin kärlek gick upp med Viggo dö-tidigt, å sen kom han in med gonom vid halv nio till mej så han sov på min arm.... Natten har varit tung, en massa skrik å de få timmarnas sömn jag har fått har jag haft Viggo liggandes på mej. 10 kilos pojke=ont överallt.... Hoppas det var nån engång grej för vi kunde inte så honom att sluta skrika på nått annat sätt... Vet inte vad berodde på heller...Nu är han sej själv i alla fall. :)  Men vi är glad ändå. :) Ska handla strax, sen ska jag å Viggo på Me&I-party...  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards