Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 november 2008

Av Lisa - 7 november 2008 15:12

Fy fan för denna dagen!


Har äcklig ångerst som håller på å äta upp mej.

Ser bara allt ur en negativ vinkel, å det känns skit!

Ångersten i sej har flera stycken orsaker, men jag orkar inte förklara.

FUCK!!!

Jag älskar vårt liv å mina grabbar, vill inte må såhär..


Längtar efter systern min, min allra bästaste vän. <3

Av Lisa - 7 november 2008 14:31

Känner mej inte alls i form i dag. Vaken fysiskt eller mentalt. :(


Simmet gick inge vidare, gjorde en massa fel bara. Stackars Viggo. :S

Blir så låst med om det kommer en massa kritik, borde känna jävlar anamma, men som sagt, fegar ur i stället...


Usch å fy vad trött jag är. :( Orkar ingenting i dag...


Martin är å hämtar McDonalds, kostar på oss det nu, under de sista syndiga dagarna. :P



Av Lisa - 7 november 2008 10:34

Har pratat med Emelie i fyrtio minuter nu på morronen. :)

Vi har varit kompisar i tio år!?! TIO ÅR!!!

Har inte umgåtts hela tiden, men när vi pratar känns det som tiden stått stilla. Men det har den inte, allt har hunnit hända, här är vi nu, en herrans massa barn senare å  åter på samma plats i livet. :)


Viggo har slagit sej. :( Han skulle envist åt en tub med silikon, å krashade till slut mellan väggen å en spann med vävlim. :S Har ett rött märke på kinden... :( Jag var på toa när det hände å trodde att jag hade satt honom på behörigt avstånd. Han kryper ju inte än men på nått vis lyckas han komma åt allt. :)

Måste nog barnsäkra lite. :P



Av Lisa - 7 november 2008 09:12

Japp i dag åt vi frukost tillsammans hela familjen. :)

Martin har dock redan hunnit hasta i väg mot några av sina 100 000 ärenden/projekt han har planerat in i dag. Som sagt, vi ska va glada om han hinner följa med pp badet. :) Fattar inte varför det alltid ska va så. Är man ledig en extra dag ska det hinnas med saker som hade räckt till en hel vecka.

:S Antar att det blir så, jag har ju aldrig själv haft ett måndag-fredag-7-16-jobb själv så...


I kväll ska vi fira farsdag för Buffi. Ska till dem å äta mat, som buffi lagat, fläskfilé å potatissallad(hemmagjord, såklart) men det blir även potatisgratäng för oss som föredrar det. :D


Har bestämt mej för att testa GinSeng, måste bara köpa det först. Både Angelica å Mamma menar att det piggar upp. :) Kan helt klart vara placebo.effekt, men vad gör det? Känner  man sej piggare spelar det ju ingen roll om det är inbillning. :)


Viggo är inte lika täppt i dag. Han sover nu å om han inte verkar dålig eller gnällig ska vi bada. Vill inte missa en gång till...

Jag har fått ont i halsen. :( Jäkla skit! Har nog haft feber med i natt. Men det förklarar ju varför jag var yr hela dagen i går,å är fortfarande. änner mej jättekonstig i huvudet.. :S


Bomben som släpptes i går verkar i dag inte ha orsakat så stora skador som vi först trott. Men det blev ett iskallt ryck tillbaka till verkligheten.

Risken är stor, å det tär... 


Trevlig helg! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards