Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Lisa - 23 november 2008 20:24

Det är jag det. :D

Är helt slut, fick äran att "spara" mot taket å golvet.

Klarade mej kanon, fick bra betyg av han ----> den riktiga målaren. :D

Har lite ont här å var å man måste verkligen koncentrera sej, fast det är skoj. Tror Martin gillar det med, att han är bättre än mej å kan lära mej något. :) Han behöver lite self-esteem i bland min kärlek å jag är mer än gärna elev åt mästaren. :P


I morron ska jag ha gäster i det här stöket. :D Bland täckpapp å målarburkar ska jag bjuda Jajja på brunch. :) Loke ska vad jag vet också med. Men Thea ska till dagis tror jag. :) Hon är såklart underbar på alla sätt, men det är lite svårt att behålla fokus på ett vuxet samtal i hennes närvaro så vi har en del å ta igen. :P


Min lilla honung är dock väldigt röd om kinderna, han var det innan med men jag trodde det var trötthet... Känns inte varm ännu, men han kanske börjar få feber?! HOPPAS INTE, med tanke på morrondagens planer....

På tal om puttepojk så måste han ha haft en riktigt otäck mardröm innan. Han skrek alldelles hjärtskärande, bara sådär. Höll honom i famnen å vaggade honom, men han skrek å skrek. Lika snabbt som det kom försvann det dock å han slocknade tvärt. :) Underbara pojke!


Ingen söndagsångerst här inte!

Egot i mej tycker det är mys med Martin hemma!

Av Lisa - 23 november 2008 18:33

Skrev ett inlägg för en halvtimme sen, men jag raderade det.

Viggo vaknade å behövde mej så det blev publicerat innan det var klart i bara farten. :)


Martin målar taket i vardagsrummet å Viggo har precis somnat om, han däckade redan halv sex i Martins famn. Han var helt slut sötnosen, sov bara 25 minuter vid lunch-tid(från citygross till bill...).

Vi la honom i sängen i kläderna å allt, men han var vaken nyss å fick välling å pyjamas. :) Kommer nog sova gott ett par timmar nu i allafall. :D


Gårdagskvällen var mysig. :) Men inte helt smärtfri, vår X-box(använder den som dvd) gav upp när det var 26 minuter kvar på Indiana Jones. :S Försökte koppla i en dvd-spelare men sladdarna räckte inte så vi har fortfarande inte sett slutet... :)

Men annars var det myspys, fondue å mjölkchoklad-panacotta. Det blev dessutom hela två glas vin för min del. :D


Vaknade av Martin halv nio i morse, men har faktiskt bara vaknat en gång under natte. Skönt!

Vi gick upp halv nio, för det gick bara inte att sova mer. :P Man är ju inte van precis.

Såklart gav vinet mej huvudvärk, men det var det värt.

Körde in till Stina vid elva.

De har haft det jättebra, Viggo hade dock tagit mer plats i sängen än en hel karl, å Stina var en aningens trött i ryggen. :)

Stannade i stan till ett ungefär innan vi körde hem.

Handlade lite på Citygross å fick en promenad på köpet. :)


Tydligen ska jag spendera resten av kväll åt att måla väggar. :) Martin tyckte visst att jag kunde hjälpa till så då hänger jag på. :D


Hej----->



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards