Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 november 2008

Av Lisa - 17 november 2008 18:33

Det blir träning, både mamma å Stina var på så jag slipper gå själv med. :P

Nice, nice!


Viggo har precis slocknat, han har varit på värsta lek humöret hela eftermiddagen å var helt slut...


Lite tv först.... :)


-----------------------------------


Hittade säsongspremiären på Unga mödrar, vilken bra slump. :) Men det ska gå halv sju så jag kommer inte se det så ofta. Viggo brukar ju lägga sej då vanligtvis. :)Hade varit bättre om det var halv åtta. Men så är det. :D

Av Lisa - 17 november 2008 13:59

Man kan ju ölungt påstå att det blir ganska mycket mer gjort om man är två vuxna hemma. Ännu mer om det är på en vanlig vardag visar det sej.

Då känns det inte helt okej att lalla omkring eller sitta vi tv:n dagtid(gör aldrig jag, men vissa andra :))


Vi har hunnit med en familje-promenix, Martin tvättar bilen å har rivit tapet å spacklat en vägg i vardagsrummet bla.

Jag bakar bröd(självplågeri?) å rafsar i skåpen å möblerar, lägger in tvätt å en massa annat, helst på en gång.

Å vi har ändå hunnit leka med Viggo, som verkar va väldigt lycklig över att ha pappa hemma. :)


Har även krängt på Viggo tomtekläder å tagit bild å beställt julkort. :D

Denna blev det... ----------->

 

Är nöjd med dagen hittills, men det kommer krävas en hel del av oss att leva såhär en längre tid. Vi är liksom inte vana, det längsta vi har varit lediga i hop är tre veckor nu i sommras, men det är lite skillnad när det är själv-valt på bestämd tid...


Nu ska jag ringa skolan...


Av Lisa - 17 november 2008 08:46

Har gått upp ett halv kilo i stället för att tappa i vikt. :(

Måtten låg på exakt samma som förra måndagen.

Jag som har skött mej så bra. :(

JÄVLAR!!!

I dag regnar det i allafall inte så det blir promenad å sen träning i kväll, behöver trappa upp rejält verkar det som!

FUCK!!!


Så besviken! :(


Första dagen hemma för Martin börjar väl sådär, allmänt lynnig tycker jag. :S

Han har kollat sin bank hundra gånger redan eftersom han väntar på en tid att komma å ändra lite i våra skthöga amorteringar.


Har knappt sovit i natt igen. Viggo började stöka redan vid halv tio å har hållt på till å från sen dess. :(

Skulle upp tidigt med så nu sover han igen. När han har vaknat ska i allafall vi ut å gå i kylan, om han den andra puppan ska med återstår att se...


Ha en bra dag!





Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards