Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 november 2008

Av Lisa - 15 november 2008 21:39

Jag orkar inte berätta om dagen...

Men jag kan tala om att den har varit toppen. :D ------>Malena <3


Ska krypa ner jämte min febriga man å sova i stället...


Gonatt!

Av Lisa - 15 november 2008 10:15

Har sovit som en kratta i natt.

Viggos sämsta sida har visat sej, ha  har gastat som en tok.

Samma ska när han skulle somna nu vi nio.

Funderar på om han har ont i sina öron, ska forska i det där...


Klockan 11 kommer Malena å hämtar mej. Vi ska till stan runda.

Ja, ni läste rätt, inget barn ska med. :D  Ganska ovanligt.... :P


Å vad jag funderar på hur det här kommer bli. 

Jag vet att jag måste börja skolan, i allafall en kurs nu redan innan jul.

Jag vill inte komma i håg det sista av min mammaledighet med att jag mest var irriterrad på Martin. :)

Jag är så van vid att klara mej själv å följa våra rutiner så det kan nog bli en aningens kaos i början.  :)

Självklart är det ju underbart att ha honom hemma också, men som sagt, mycket vänds upp å ner....


Fördel: Mycket mer kommer hinnas med...

Nackdel: Martin är aldrig tyst!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards