Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Lisa - 6 november 2011 20:16

  Jo, i går var jag kung i baren.

Eller drottning över bag-in-boxen snarare.

I dag?

Not so mutch..! :)


Nä alltså fy f*n hörrni!

Jag är inte människa än. :(

Är trött som en zombie å ska snart krypa ner i sängen.

Jag råkar veta att jag inte är ensam om att känna av sviterna efter gårdagen, för efter en check på blivande brudens facebook kan jag konstatera att jag inte mår sämst i sällskapet. :)


Ett längre inlägg om själva möhippan spar vi till i morron. :)


Innan jag ger mej för i kväll undrar jag ett par saker,


-för det första:

hur kan f*n kan man va för snål för å betala garderobsavgift å i stället trycka ner sin jackan i väskan när det faktiskt är så att garderoben är gratis? :P


-för de andra:

varför, varför, varför spelar man den här låten på ett uteställe?



å varför, varför, varför sjunger man som vuxen med å dansar till den klockan kvart över två en lördagskväll?


Tack alla inblandade för en lyckad dag/kväll/natt! :D

Av Lisa - 6 november 2011 10:41

... På Anna å Morgan!

 

Det här är dem i ett nötskal. :D



I övrigt då?

Jotack, kom hem å stupde i säng vid tretiden å sov faktiskt ända till halv nio.

Drack ungefär tiotusen glas vin för mycket, dansade som en dåre å skrattade så tårarna sprutade! :D


Dagen var lyckad till tusen å den blivande bruden var grundlurad! :)


Är sjukt sliten idag men det var det värt! :)


Hoppas jag lyckas piggna till lite mera under dagen här, för nu är det lite väl bra... :P


Hörs igen senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards