Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Lisa - 30 november 2011 21:30

Om jag hade bråttom till dagis å jobb i morse?

 

Det ser så ut ja... :D


(för bilden har jag förståss tagit när vi kom hem igen på eftermiddagen...)

Av Lisa - 30 november 2011 20:38

    Sötaste datornörden.



Det blev ingen cykeltur till Porsvägen. De fick besök av kräksjukan i stället så jag fick hålla meh borta.

Stackars Maja som är dålig å Anna som ska ta hand om henne, å faktiskt lite synd om mej som till å med hade blivit lovad mint-kyssar till mitt ält.:(

Buuuuhuuuu...


I stället fick jag faktiskt lite vettigt gjort här hemma, då jag slagit in mini-paket till barnens adventskalender.

Tyvärr räckte inte tejpen helt, så jag kunde bara hänga upp de två som de ska få öppna i morron.

Redo för 1 december!


De ska få varsitt paket i morron å sen varannan dag.

Skulle tro att Viggo kommer flippa de dagar då det är Leo's tur, men så får det va. :)


Den här dagen har som sagt varit allt annat än rolig å givande. :(

Jag hoppas det känns bätte i morron, men tyvärr går mina kryptiska bekymmer djupare än så.


I morron jobbar jag veckans sista dag sen tar vi långhelg. :D

På kvällen ska jag å ett gäng från jobbet till Nina's konditori i Mörrum å lära oss å skulptera lite i marsipan. :D

De ser jag mycket fram emot, å jag hoppas verkligen det ger kunskap som jag får nytta av i framtiden. :D


Nu ska jag bädda ner mej under filten här å försöka känna stämningen med hjälp av premiär-avsnittet av Leilas söta Jul. :D


 

Den här bilden tog jag i eftermiddags(med mobilen).

Inte ser det väl ut som det vore 30 november?

Av Lisa - 30 november 2011 17:54

Jag har en vidrigt värdelös dag.

Jag mår ärligt talat skit.

Förkyld å förvirrad.

Känslorna kan jag sätt ord på,

men vad de bottnar i är jag tvungen att hålla för mej själv.

Besvikelse.

Dåligt samvete.

Oro.

Ångest.


Även fast jag inte kan blogga om allt rakt ut känns det bra att ha stöd från er där ute.

Så är det.

Det är därför jag bloggar.

För att NI finns!  


Nu har jag ju faktiskt(tro't eller ej. :P) verkliga vänner också.

Så när barnen somnat å vi vuxna fått i oss lite mat är det jag som sätter mej på cyklen hem till Anna.

För å älta igenom allt å faktiskt lite för å fira.

Fira? Japp, det är i morron ett år sedan de blev Asarums-bor!




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards