Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Lisa - 20 november 2011 19:34

Ligger i soffan å dricker julmust. :)

Har ätit skräpmat å håller nu på å däcka av trötthet här.

När vi sett på Dexter-avsnittet ska jag krypa ner i den renbäddad sängen å vakna som en ny människa i morron. :D


Bröllopet vi hade äran att delta i under gårdagskvällen var magiskt. :D

Från själva cermonin i kyrkan till sista dansen. :)

Min hjärnkapacitet är inte precis som den borde, så nån detaljerad beskrivining blir det inte från mej i kväll.

Men bilder(å allt jag sa å gjorde under de senare timmarna... :P), det bjuder jag på. :D

 

                


Tusen tack för en underbar kväll.   

Av Lisa - 20 november 2011 12:37

Åttiofem besökare innan klockan ett en söndag(?!)undrar om det nånsin hänt förr? :P

Det kan väl aldrig vasåatt ni väntar på bilder från gårdagen? :D


Jag orkar inte organisera min hjärna speciellt mycket i dag, men här kommer en i allafall. :D


 

Av Lisa - 20 november 2011 10:55

Hejsan hoppsan alltså.

I dag är en såndär dag jag helt hade hoppat över.

Vaknade halv tio(?!) men ville inte gå upp alls.

Gårdagen var fantastisk på alla sätt å vis, å jag erkänner att jag nog var fullast på festen.

Som vanligt.

Det var så illa att jag till å med fick dejta toastolen när vi kom hem.

Om det var värt det?

Jaaaaa! :)

Jag bjuder på den helt enkelt.


Nu ska jag försöka sova ett par timmar till, sen kommer äntligen grabbarna grus hem! :D

I kväll blir det pizza å Dexter, det är vad som orkas med en dag som denna. :D


TACK alla som gjorde Anna å Morgans bröllop så fantastiskt!   


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards