Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Lisa - 22 november 2011 21:28

Ligger här i soffan å är lite sur över två saker.

För det första har Leo lyckats försnilla min hårborste?! Putsväck.

För det andra skulle jag äntligen skriva ut lite foton på familjen till Leo's pärm till förskolan, men bilderna blev kassa, mörka å suddiga. :(

Jag skäms snart i hjäl över hur den ynka lilla uppgiften dröjer...

Måste lösa det på nått vis...


Dagen har annars innehållt en massa trevligheter.

Nästan alla stjärnor har kommit upp å ett par andra lite juligare detaljer.

Å så har vi haft våra fina vänner Noel, Hanna å Ella här hela dagen.

De stora pojkarna såg vi när de åt annars höll de mest till på Viggo's rum å lekte å lekte å lekte. :D

De är verkligen ett radar på de där två. :D

Jag ska verkligen inte klaga jag heller, för jag är lika glad för Hanna jag. :D


I morron är det back to work igen, heldag å vi kommer va hemma ungefär samtidigt allihopa.

Barnen kommer va tröttare än tröttats å säkerligen jag med, vi ska nämligen ha möte på eftermiddagen.

Hoppas jag klarar hålla mej neutral å diskret å inte irriterar någon.

Jag gissar på att jag retar upp en hel massa ändå...


Nu är det dags för dusch å sen sova.

Kram å gonatt! :D

Av Lisa - 22 november 2011 12:22

  Nu ska jag bara få lite tid över också..! :)

Av Lisa - 22 november 2011 11:03

Å så finns det impuls-köp, gjorda av mej... :P


Hur tänkte jag här...? :)  

Av Lisa - 22 november 2011 07:22

Om Leo har världens bästa morron humör, han är lika glad oavsett tid han stiger upp han(envisades med fem i dag också...)  så är Viggo kontrasten med det sämsta morronhumöret, i allafall i vår familj. :P

Han kan ju omöjligt sova ut heller, ens i dag på lediga dagen, utan lyckas komma utgående precis när Martin är på väg genom dörren å bryter fullkomligt.

Sen dess har det var skrik å gnäll över allt å lite till, men nu verkar han lugnat sej å börjat leka på rummet i stället.

Leo röjjer bland mina pepparkaksformar å måttsatser, men jag ignorerar det en stund till så jag kan sörpla i mej lite kaffe. :D


Ska snart ta på barnen lite vattentäta-kläder(regnet öser ner över Asarum i dag..!) å köra till Ica å handa frallor.

Börjar sju hela helgen så vi kör på mys-frukost i dag. :D

Kan hända att vi handlar lite apelsiner å nejlikor också å pysslar i hop lite jul-lukt senare under dagen. :D

Om inspirationen blir tillräckligt stark kanske vi rotar fram stjärnorna med. :D


Hoppas ni får en härlig tisdag! :D

Det ska vi ha!  :)

På söndag är det första advent, var hände med det här året?!

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards