Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Lisa - 12 november 2011 21:52

Sådär ja.

Har klarat av ett ganska långt kvällspass på jobb.

Känner att jag har en hel del å klaga på men det är kanske så att jag aldrig blir helt nöjd så länge inte alla gör exakt som mej?

Å det är ju inget rimligt krav eller hur? :)

Så länge jag själv gjort ett bra jobb kan jag känna mej nöjd! :D


Har kommit hem till en man som kollar på ap-dåliga Polisskolan å försöker varva ner lite innan jag ska ner i bädden.

Jag har blivit rejält snuvig nu också å håller på å tappa rösten, jag har verkligen ingen lust å bli sjuk nu. :(


Anyway, hoppas ni haft en bra lördag!

I morron ska vi på att igen, sju till två sen är jag ledig till tisdag. :D


Natti natti! :)

Av Lisa - 12 november 2011 12:33

Har lämnat av Viggo hos M å P, tog med mej en bil å en pajbit att ha i kväll där i från. :D

Sitter ombytt å redo att köra i väg å spendera att gäng timmar på arbetet. :D


Jag har ingen lust egentligen, halsen svider å jag tror jag håller på bli dassig. :(

Som vanligt är öronen mest å först drabbade så jag går omkring i nån slags dämpad dimma.

Bara till å bita i hop å låtsas som inget. :)


Ha en bra kväll!

 

Nyklippt sötnos!

Av Lisa - 12 november 2011 08:09

Leo tog sovmorron ända till sex, men ändock fick han välling vid halv fem, det var det klart värt. :D

Nu slapp jag ju då gå upp vid sex också å låg kvar ända till halv åtta i stället. :)

Jag vaknade tyvärr med nån märklig yrsel å ont i nacken, men jag känner mej ändå ganska glad.

Visst vid halv ett bär det av till jobbet, men innan dess ska jag mysa med frallefrukost(skickade Martin till Ica. :P) tillsammans med familjen å sen ska jag å Viggo gympa. :)


Martin ska till Mien å fixa en sväng så barnen ska till mormor å morfar en stund, Leo åker dit redan vi tio å sen cyklar jag å Viggo upp direkt efter gympan tror jag. :)

Jag ska ju låna bil av dem nu igen, måste komma på en bra present för å åtgälda det eviga lånandet...

Är så tacksam att jag slipepr cykla, speciellt nu när det blir kallare.

Vi har minusgrader i dag till å med. :)


Ha en bra lördag sp hörs vi i kväll sen. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards