Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Lisa - 27 november 2011 21:06

Första advent i dag!


Varför går inte helgerna såhär långsamt när man är ledig?

Dagens arbetspass var verkligen tufft, jag höll på å spinga i hjäl mej. :(

Hur jag än kämpade på kände jag mej ganska ensam om slitet med.

Allt gick i ett å det där lugnet som jag upplevt på helgen på andra ställen jag jobbat på, tiden jag använt till kvalitéstid med de gamla liksom.

Det existerar inte utan det är tvärtom hysteriskt på just helgerna då vi är mindre folk som jobbar. :( 


Efter jobbet var det bara hem å svira om, in med Viggo i bilen å i väg till Prästslätten.

Alltså det var bra tur att jag kollade adressen på gps:en i min mobil annars hade vi kommit ännu senare än vi redan gjorde.

Vi hittade det trevliga huset i allafall, å även fast Viggo helst ville stanna ute på trappan blev det tillsut barnkalas-premiär för vår del. :D

High life med barn överallt, precis som det ska. :D

Viggo höll sej dock mest utan för den stora massan å plockade med leksaker han.

Som sej bör blev det fiskdamm. :)

Viggo hade vägrat ta på sin nya skjorta tyvärr, för det var nått som kliade i den(?!) men annars var det lyckat. :D

Tack för att vi fick vara med. :D


Har precis spenderat alldeles för snabba 50 minuter framför tv:n.   

Söndagar klockan åtta is the shit. :)

Till Dexter fick jag äntligen avnjuta rostad mjuk pepparkaka med vit mögelost å färska fikon toppade med tryffelhonung å pistagenötter. :D

Mums!


Nu ska jag duscha å sen lägga mej å hålla tummarna för att den där högljudda Berit ger f*n i å ta kål på min uppkoppling(jaaa, jag är beroende av internet, å det står jag för!) eller för den delen skull gör strörre skada än så!

Hon får gärna dämpa sej lite också, för till skillnad mot min make, tycker jag inte alls det här vinandet å bakandet utanför är det minsta mysigt!


Vi hörs i morron mina vänner, om inte den där stormiga kärringen vill annorlunda då vill säga. :)



Av Lisa - 27 november 2011 17:01

  Färdigjobbad å färdigkalasad!

I morron ska jag bara umgås med mina små kärlekar!

Det ska bli underbart!

Kvällen ska spenderas i soffan, framför datorn å framför allt framför min tv-kärlek, Dexter. :D


Men först, ska jag tydligen steka fläskkoteletter å göra sås... :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards