Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Lisa - 18 november 2011 23:47

Har haft en härlig kväll! Barnen orkade med fint men jag fick tröttbrytet på min man över några spelregler... Bortsett från den incidenten var det som sagt super med gänget samlat. Stinas kärlek invigdes i familjen å pappas comeback är infirad! De två största grabbarna sover med Leo är lite hostig å orolig. Själv är jag dödstrött men sover inte utan filar på mitt bröllopstal in i det sista. :) Är helt galet pirrig inför allt i morronkväll! :) Ska bli så kul! :) Måste försöka få mej ett par timmars sömn nu dock. :) Natti Natti!

Av Lisa - 18 november 2011 15:58

Har precis hämtat två supertrötta å asgnälliga ungar.

Själv känner jag mej också allt annat än pigg.

Sådär roliga förutsättningar för kvällen, eller vad säger ni?


Vi ska göra vårt bästa för å ha det mysigt ändå. :D

Jag ser fram emot å få sätta mej till dukat bord å träffa allihopa. :)


Hoppas ni med får en bra kväll å som sagt, trevlig helg! :D


 

(foto: Malin)

Av Lisa - 18 november 2011 05:39

Vaaaar är iphone-appen?!



Väckarklockan Leo ville upp tjugo i fem så det var bara å crawla ur sängvärmen å sätta fart.

Försöker tagga inför långdag med tanken på att i dag går jag på helg som alla andra. :D

Känner mej dock allt annat än pigg just nu.

Men sen har jag ju jobbat väldigt mycket de två senaste veckorna med.

Ska snart smyga in å väcka till Viggo innan det är dags å bege sej av.


Trevlig fredag på er å trevlig helg! :D


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards