Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Lisa - 21 november 2011 21:45

Det blev en promenad med Sandra.  :D

Mycket trevligt, tycker jag i allafall, Sandra fick nog mest skavsår i öronen. :D


Jag känner mej lite deppig å besviken på mej själv i dag, men det är nog mest trötthet.


Jag är så glad att få spendera morrondagen med mina fina pojkar å få tanka energi.

Å än bättre är att vi får besök på eftermiddagen av finaste å efterlängtade Hofflanders!  

Vi ska bara mysa en massa, frallefrukost å sen lek hela dagen lång. :)


Min dator är så sjukt seg i kväll så nu ger jag upp.

En varm dusch sen sängen å en liten sovmorron på det? :)


Kram på er!

Av Lisa - 21 november 2011 18:41

Har myst ner mej i soffan tillsammans med en styck trött stor son.

Den lille däckade strax efter sex, lika utmattad han.

Undrar om de nånsin vänjer sej eller om de ska va så här hysteriskt trötta varje dag efter dagis?


Skulle egentligen tränat i kväll, men jag har absolut ingen lust å köra in till stan igen, så jag hoppas på promenad med Sandra i stället. :)


Jag är också trött i dag. Har tabbat mej ganska så rejält på jobbet å är tacksam över att ha ledig dag i morron redan.

Inget stressa i väg på morronen å bara en massa kvalitéstid med mina fina barn.   


Jag letar febrilt efter den där julkänslan, men känner mest stress. :(

Hoppas ändå jag ska hitta ett sätt å njuta av det jag gillar med den här tiden på året.

Har hittat ett galet lockade recpet i Buffé som tarvar mjuk pepparkaka, så det ska jag försöka mej på å baka här i dagarna.

Stjärnorna ska med å upp å alla små paket till barnens adventskalender...

Får se vad vi hinner helt enkelt.


Nu ska Viggo läggas här, vi hörs senare i kväll. :)

Av Lisa - 21 november 2011 16:14

Är det bara jag, eller känns inte detta väldigt avlägset..?


         

Av Lisa - 21 november 2011 05:42

Gomorron!

Här är det mörkt å tyst än så länge.

Till å med Leo verkar inse tjusningen med å sova på morronen i dag.

Sitter å avnjuter en efterlängtad kaffekopp då jag inte ens orkade ta mej för å brygga kaffe i går..?!


I dag är det jobb som gäller, har ett mycket märkligt schema denna veckan.

Jobbar varannan dag.. Långa dagar...


Ville mest bara säga godmorron! :D

Ha en bra dag!

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards