Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Lisa - 2 oktober 2013 19:42

Gokväll på er. :D

Jag känner mej faktiskt betydligt piggare.

Snuvig? Ja.

Tillräckligt pigg för å träna? Nej.


Det verkar dock som att Viggo enbart hade en tillfällig febertopp i går eftermiddagen, å han var "klarvaken å hur pigg som helst" för bara tio minuter sen. :D

Vi satsar således på jobb å dagis. :D

Jag borde ju va ännu lite piggare i morron bitti eller hur? :D


Har väl inte så mycket nytt å komma med för i kväll annars.

Blir inget serietittande heller då det är CL, å vääääldigt bra matcher i kväll tydligen. :P


Ska roa mej med att kolla runt på ikea i stället, då jag vet vad vi ska ha på lördag. :P

Av Lisa - 2 oktober 2013 16:19

Sötaste kockarna! <3

Duktiga Viggo vänder biffar för glatta livet! :)

Av Lisa - 2 oktober 2013 13:01

Mina snälla pojkar tar hand om sin dassiga mamma i dag.
<3
Bäddar ner mej å säger "lilla gumman" å pysslar om.

Vi tittar på bröderna Lejonhjärta för första gången(inte läskigare än lejonkungen tänkte jag, men ångrar mej nog lite...) å vilar oss! ;)

Det känns som vi är på väg åt rätt håll nu! :)
Viggo är som vanligt å jag bara ska va bättre i morron!

Av Lisa - 2 oktober 2013 11:35

Lego, lego, lego.
Det är vad vi sysslar med i dag! :)

Av Lisa - 2 oktober 2013 09:44

Jag har varit lite mallig att vi faktiskt klarat hela september utan att någon av barnen varit sjuka(hurra till min första kompletta lön sen i Mars! :)) å så hann det precis bara bli oktober innan det var dags.

Nu ska jag dock inte klaga då årets vab-facit bara är fyra uttagnad dagar när Leo varit sjuk å noll innan på Viggo.

 

Den lilla sjuklingen är feberfri so far, men extremt gnällig å trött, trots en hel natts sömn å att han somnade om hos mej i morse. Han ligger fortfarande nerbäddad, iklädd onepice å tjockt täcke så det känns lite som att febern kanske är på väg tillbaka.

Får se hur det slutar. Har redan ringt till jobbet å kollat hur det ser ut med bemanningen i morron, om i fall att jag behöver va hemma då också, å det verkar lösa sej om det blir så.

 

Jag själv är fortfarande riktigt risig, om än feberfri jag också.

Ska försöka använda dagen till å vila, men jag tenderar till att vara ännu mer aktiv å uppe i varv just när jag inte är helt hundra... Märkligt fenomen kan jag tycka..? :)

 

Det hade varit skönt att komma ut en liten runda i allafall, så det ska vi satsa på framåt eftermiddagen.

Fram tills dess tror jag att jag ska impa på mina grabbar genom att bygga en fullutrustad lego-husbil. :) Återstår å se om jag fortfarande ha skillsen i mej dock. :)

 

Ha en bra onsdag, vi hörs lite senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards