Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Lisa - 5 oktober 2013 21:25

Vårt nya vita(?!) soffbord.
Även ljusfatet är ett av dagens inköp.

Den matchande tv-bänken står också färdig, men ingen av oss orkar bråka med sladdar å koppla om nått i kväll så det får ta plats först i morron.
Då ska även förvaringsmöbeln komma upp i lekrummet. :)

I morron ska vi för övrigt bara umgås tillsammans.
Ligga i sängen länge å mysa.
Boa in det nya å hösfixa ute om det är väder.

Nu däremot kommer jag nog däcka på soffan inom ett par minuter. :)
Ytterst få sömntimmar å en utflykt på det, det är precis vad den här tanten mäktar med det. :)

Natti natti! :)

Av Lisa - 5 oktober 2013 19:17

Smarrig förrätt innan hemmagjord pizza! :)

Vi prioriterade om kvällens tilltänkta middag i hop med dagens resesällskap.
Det var för mycket möbelbyggande som skulle hinnas med på två håll så vi nöjer oss med att ha haft en ruggigt rolig dag på Ikea! :)
Det har handlats gillestugsmöblemang, en massa värmeljus å nåtts milstolpar i förhållanden! :)

Barnen har haft en underbar dag med bad å lek å ska snart stoppas i säng.
Sen ska jag å Martin äta middag på tu man hand, bygga i hop vad vi orkar å kanske hinna med lite Homeland! :)

Hörde jag ledig helg? :) Jotack, å den är inte slut än! :)

Av Lisa - 5 oktober 2013 14:50

Det gick åt lite vagnar! :)

Av Lisa - 5 oktober 2013 13:08

Fysiska fenomen å vin i Ikea-restaurangen! :)

Av Lisa - 5 oktober 2013 10:04

Ett tank-stopp å ett lämna barn/hämta släp-stopp sen sätter vi fart mot Älmhult å nya Ikea.

Barnen ska hänga med mormorn å morfarn å åka å bada å annat mys! :)

Ska bli trevligt att göra något tillsammans utan barnen en stund å att shoppa lite höstnytt till hemmet! :)

Stina å Daniel ska också hänga med å i kväll ska vi äta i hop med dem, igen! :)

Lediga helger.
Vad jag älskar dem! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards