Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Lisa - 27 oktober 2013 22:05

Då var det färdigjobbat för i dag.
Ipren å alvedon tog udden av huvudvärken en liten stund åtminstone men för övrigt gnager den bakom ögonen för glatta livet.

Fruktansvärt störigt, framför allt då jag gick å la mej i torsdags med känslan av ny energi.
Det kanske jag har, men den är just nu bortskuffad av det onda. :(

Jag har dock fortfarande hoppet om att det är över i morron.
Gonatt på er nu.
<3

Av Lisa - 27 oktober 2013 12:03

Ännu ett par 199-kronors brallor från Kappahl.
I storlek 40 denna gången! :)


Familjen har begett sej till innebandyn å jag ska snart till jobbet.
Det duggregnar ute å huvudvärken vägrar ge med sej vad jag än gör. :(
Har testa alla värktabletter i medicinskåpet å tränat ett pass men ingen bättring i sikte.

Hoppas det ska funka att jobba ändå, å i morron ska jag som sagt ringa å boka till både till sjukgymnast å vårdcentralen i hopp om hjälp.

Tills dess är det bara å streta på!
Kram å hej på er på en stund! :)

Av Lisa - 27 oktober 2013 07:47

Tredje dagen i rad.
Håller på å bli tokig.
:(
I två å har jag varit besvärsfri.
I morron är det jag som ringer å bokar akupunktur-tid.

Förhoppningsvis hjälper det även denna gången!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards