Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Lisa - 16 oktober 2013 23:05

Har avslutat dagen med två Dexter-avsnitt å ligger nu nerbäddad.
Märkligt nog har jag inte varit alls lika trött i eftermiddag å kväll trots den långa utb-dagen.
Jag tål inte att jobba på riktigt helt enkelt...?! :(

I morron blir det ännu mer utbildning sen en stund på jobbet innan jag å barnen tar helg! :)
Tre hela dagar ska vi va lediga, å det ska bli så härligt! :)

Nu ska jag släcka ner här!
Sov så gott! ;)

Av Lisa - 16 oktober 2013 20:45

I dag har jag ju då varit på inspirationsdag, med förläsningar å övningar å lärdomar om förbättringsarbete å dess processer.

Det var inspirerande, verkligen, bra föreläsare å tankeställare.


Känslan jag får när jag sitter sådär, å lyssnar på kompetenta å drivna människor är faktiskt ren å skär avundsjuka.

Jag vill med stå där på en scen å inspirera andra.

Inte om förbättringsarbete kanske, men nått annat.

Det är nog ta mej tusan min dröm det, att få föreläsa, lära ut å va värd att lyssna på.

Va så bra på något att jag kan lära andra vad jag kan.

Då hade jag trivts. :D

Nån gång kanske det blir min tur? :D

Av Lisa - 16 oktober 2013 18:51

Ibland bli det liksom övermäktigt å otroligt.
Att vi har två egna barn.
En Viggo som nyss var bebis men nu läser bokstäver, cyklar å simmar å är så klok.
En Leo som är ännu nyare men ändå hunnit fylla tre år, pratar som ett rinnande vatten å har personlighet stark som få.
Det är helt galet.
Har än i dag svårt å tro att det är sant.
Att de verkligen är våra barn.
;)

Våra fina ungar alltså.
De slutar aldrig å fascinera mej!
<3

Av Lisa - 16 oktober 2013 12:51

Förbättringsarbete.
Det var det vi skulle lära oss om.
Trevligt faktiskt.
Å ganska kul att jag får friska upp mina kunskaper från utbildningen å kursen organisation å ledarskap. ;)

Å Brunnen, alltså.
Finaste parken utanför fönstret å herrans god lunch(med gigantiskt salladsbuffé! Hurra för mej som är kolhydratsundvikare! :P)

Nu gör vi en eftermiddag med å återkommer, superinspirerade till jobbet i morron! :)

Av Lisa - 16 oktober 2013 07:52

Redo för konferens
(eller vad vi ska kalla det)
iklädd nya vinröda jeans(från Kappahl) å tröja med matchande detaljer(me&i).
:)

Jag har trotsat min comfortzone å erbjudit mej att stå för körningen.
Inget jag jublar över precis, men nån gång måste man! :)

Eftersom jag fortfarande inte är särskilt påläst gällande agendan så hoppas jag på att bli glatt överraskad. :)

Vi hörs senare!
Kram å hej!

Jobb · Lisa · Vardag

Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards