Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 november 2014

Av Lisa - 4 november 2014 20:48

Body combat.
Mest kaos för mej med zero koordination, men samtidigt ganska kul.
Extremt svårt. Å jag är glad om jag gjorde nått rätt, men jag kan absolut tänka mej å testa igen. :)

Annars då?
Jag sitter mest å njuter över hur klart jag ser med de nya brillorna.
Min syn hade försämrats en aning så dessa glasen är lite skarpare än de gamla.
Å som sagt repfria. :)

En tisdag är genomlevd å jag måste säga att jag upplevt värre. :)

I morron är det onsdag.
Då ska Viggo ta igen måndagens missade pingisträning så det blir ingen hemmakväll.
Men så är det ibland. :)

Nu säger jag gonatt å sov så gott!! :)

Av Lisa - 4 november 2014 17:39

Nya glasögonen. :)

Jag är supernöjd.
Skönt att äntligen ha nya, raka å orepiga å hela! :)
(Luggen dock...! Katastrof efter den dag...! :()

Är nästan en hel timme tidig på gymmet, men det får gå. :)
Jag hinner åtminstone byta om å ta på linser i lugn å ro. :)

Vi hörs efter passet sen. :P

Av Lisa - 4 november 2014 15:59

Leo ritar å Viggo'n leker med kompis.

Själv ska jag slänga i mej nått litet å äta å packa väskan så jag är redo att köra in till stan så fort Martin kommer.
Här ska hämtas nya brillor å tränas Body Combat(jag dör av skratt när jag ser klipp på denna typ av träning, men testa kan man ju alltid.).

Annars är jag som oftast på tisdagar mest trött å sur.
Men det ska ni slippa läsa något mer ingående om tänker jag. :P

Vi hörs lite senare i stället. :)

Av Lisa - 4 november 2014 07:34

Då kör vi på tisdag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards