Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 november 2014

Av Lisa - 11 november 2014 21:06

Det har varit en väldigt stillsam å lugn dag.
Barnen har lekt med varandra som sagt å efter middagen spelade vi faktiskt lite spel. :)

I morron kör vi som sagt i gång vardagen igen.
Skola, dagis å jobb. :)

Lagade för övrigt en väldigt god middag i dag.
Pasta som synes.

Bönpasta för å va mer exakt.
Med smak av saffran å vitt vin.
Riktigt gott även om det inte precis gör sej på bild. :)

Nu ska jag gosa ner mej i soffan en stund innan sängen kallar på mej.

Kram på er.
Sov så gott! :)

Av Lisa - 11 november 2014 15:02

Har bestämt mej för å jobba i morron.
Leo mår toppenbra igen. :)
Han å Viggo har lekt i hop under varenda minut de haft tillsammans i dag, inklusive den lilla stunden Leo var vaken innan Viggo gick till skolan i morse. :)

Vad mej själv beträffar forsätter jag nässpraya bort värken i bihålorna å inbillar mej att jag efter en natts sömn till är fit for fight! :)
Jag är lite matt det ska erkännas. Men det är ju en mer eller mindre konstant känsla, oavsett förkylning eller ej.

Hoppas ni har det bra hörrni.
Vi hörs igen! :)

Av Lisa - 11 november 2014 07:52

Tillbaka från det döda? :)
Eller åtminstone feberfri! :)

Leo sov förvisso fram tills precis nyss, men vaknade full av energi å spatserade raka vägen in till legot å började bygga. :)
Jag är ju då feberfri om än fortsatt sliten, men i betydligt bättre skick än i går å förhoppningvis går det på rätt håll å jag blir piggare å piggare under dagen.
Vi får se hur dagen utvecklar sej, men just nu lutar det ju åt back to work å dagis i morron.

I vilket fall satsar vi på fortsatt vila i dag å kanske några små städprojekt(att ett hem kan förfall på en dag?!) å så ska jag benen mej laga middag å planera matsedel för resten av veckan. :)

Nu är det dock dags å köra Viggo till skolan! :)
Vi hörs lite senare. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards