Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Lisa - 25 november 2014 21:56

... Att somna i kväll.

Hoppas, hoppas, hoppas vi kan slappna av liiiite i morron...! :)

Natti natti! :)

Av Lisa - 25 november 2014 19:21

När man inte ska byta gardiner går det ganska fort att få upp stjärnorna å stakarna. :P


(barnen har för övrigt inte fått upp några gardiner efter fönsterbytena. Viggo's fönster bytes sommaren 2012*emoijsomsetvettskrämdut*)

Vardagsrummet får dock vänta tills jag i förskaffat en ny stake dit. :P

Mest nöjd blev jag när jag hittade en trio mini-polkabockar i gömmorna som jag helt glömt att jag ägde! :D

Av Lisa - 25 november 2014 18:47

Vi adeventar tydligen här i kväll.
Å precis som vanligt är jag inte dugg nöjd med utbudet till en början.

Nu känns det någorlunda ok.
Men i morron är det jag som beger mej till ljus och miljö å hoppas på att de har en sånhär till som vi kan ha i vardagsrummet! :)

Av Lisa - 25 november 2014 18:13

I år är det inte bara barnen som har kalendrar. :)

Jag måste varit en väldigt god fru i år. :P

Tack snälla Martin! <3

Av Lisa - 25 november 2014 17:26

Jag har hyllat sworkit förr.
Med all rätt då jag har den appen att tacka för att jag ens började träna då förra hösten.

När jag skaffade mitt gymkort å sen diverse redskap har sworkit hamnat lite i skymundan.

Men i kväll gav jag mej i kast med en liten träning just med hjälp av sworkit.

Appen är uppdaterad sen sist å rörelserna både visas å sägs tydligare än innan. :)
Superbra!

Å så testade jag att yoga å även om det bara är en handfull övningar som repeteras så kändes just yoga(å pilates)-programmen som ett bra hemmaträningsalternativ.
Allt för å få variation i träningen!

Så det blir kvällens tips det, damma av sworkit å testa yogan! :)

Av Lisa - 25 november 2014 16:53

...Första advent på söndag.

Lite jullängtan vore ju inte fel...

Lite godis ska vi göra, men annars tänker jag faktiskt inte överdriva med maten i år. :)

Av Lisa - 25 november 2014 14:39

Viggo mår förhållandevis bra. Sliten efter att ha kräkts å efter en nästintill helt vaken natt, men han både äter å dricker. Det finns alltså hopp för att han repar sej tills fredag. :)

Därmed inte sagt att ingen annan tjongar dit innan dess.
Går på helspänn å kommer så göra i ett par dygn till, men än så länge känner varken jag eller Leo nått. :)

Håll tummarna nu hörrni!

Av Lisa - 25 november 2014 08:40

Nu är det väl aldrig lägligt med kräksjuka, men just denna veckan var ju maximal otur, för till helgen är vår hett efterlängtade Lalandia-resa inbokad. :(
Viggo hinner ju både bli frisk å smittfri tills det är å dags å åka, men risken är ju påtaglig att någon mer hinner bli sjuk under kommande dagar. :(

Jag spritar å städar å håller Leo på undervåningen men ångesten är nära.
Jag är lipfärdig å min ständigt närvarande spänningshuvudvärk växer sej starkare för varje minut.


Fan, fan, fan.
Vi behöver verkligen den här semestern.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards