Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Lisa - 10 november 2014 20:59

I morron tänker jag va frisk!
Å jag hoppas Leo är det också!

Av Lisa - 10 november 2014 15:06

Då får det funka att gå igenom gamla mattidningar efter inspo! :)

Hur trött får man va egentligen? :(
Leo äter ingenting å jag känner mej inte ett dugg piggare än.
Suck.

Av Lisa - 10 november 2014 12:54

Har duschat å forsätter dricka kaffe...(som jag inte känner smaken på. :()

Strax måste vi nämligen masa oss ut å hämta hem Viggo'n.
Å sen ska jag försöka äta nått också.
Å försöka peta i Leo något mer än en bulle.

Sen hade det ju varit toppen om man kunde somna å vakna som om inget hade hänt.
Försöker acceptera att vi bara ska vila, men shit vad stressande det är att va sjuk... :(

Av Lisa - 10 november 2014 10:46

Vaknade just...

Har sovit i två timmar..?!

Under filt å täcke med ändå frusit.
Usch å fy å tvi.

Så här dålig har jag inte varit på läääänge.

Leo är inte i nått vidare skick han heller.
Varm å febrig å liten. <3
Kollar på film å vill ha saft.

Jag ska masa mej upp å ta en Ipren å koka lite kaffe. Men i övrigt stannar jag nog i sängen tills Viggo ska hämtas.
Hugh. Måtte vi va på bättringsvägen snart..

Av Lisa - 10 november 2014 07:38

Jojjomensan.
Leo har forfarande feber. :(
Å själv är jag fullkomligt genomförkyld, hel-döv å har frossat hela natten. :(
Hela kroppen värker å jag vill bara sova. :(

Viggo är dock i prima skick så honom vinkar vi av till skolan.
Har får lift så jag slipper asa ut Leo.
Han var dock inte så sugen på å åka med någon annan så jag får hämta honom sen.

Mycket med spännande än så blir vi inte just nu.
Men jag återkommer. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards