Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Lisa - 9 november 2014 19:49

Vad fort helgerna går...!

Vi avslutar som ni redan vet helgen med feber för Leos del.
Vid fikan vid femtiden började han säga att han frös i ansiktet å sen blev han bara varmare å varmare. :(

Men innan sjukan blev ett faktum hann vi då med å äta tacos å åka skrillor å leka å prata med jajja å Co. :)

Viggo kämpade på så himla bra på rinken, han ramlade å stapplade men gav sej inte å tog sej fram riktigt bra tillslut. Leo hade säkerligen med kunnat lära sej, men han är lite åt det bekvämare hållet å gav upp ganska fort, men å andra sidan kanske han inte kände sej helt hundra där heller.
I vilket fall måste vi ju bara skärpa oss å masa oss till vår egen ishall också, Viggo ville absolut det å så måste dom ju få lära sej å åka.
Jag har inte åkt skridskor på år å dag själv heller så det hade ju inte skadat med lite mer vana för egen del eller. :P


Ny vecka i morron igen då.
Jag inleder med vab för Leo, men vi får hoppas han piggar på sej fort. <3

Nu önskar jag gonatt.
Kram å hej!

Av Lisa - 9 november 2014 18:51

Jahapp.
39 graders feber plötsligt... :(

Så ynklig.
Lilla Leo. <3

Av Lisa - 9 november 2014 16:26

Av Lisa - 9 november 2014 11:48

Solen tittar fram å höstluften är frisk.

Jag å Leo passar på å njuta av det bästa höstvädret på en cykeltur! :)

Av Lisa - 9 november 2014 08:20

Ruggigt skönt å slippa stiga upp ännu. :)

Somnade med halsont å vaknade med halsont.
Fruktansvärt irriterande.
Vem är sugen på det liksom!?

Men som sagt.
Skönt å slippa stressa upp.

Nu har ju inte alla den här familjen förmågan att ta det särskilt lugnt på morronen.

Det var tydligen mer akut att lufta element än å koka morronkaffe. :)

I dag ska vi köra till Falkvik å hälsa på vår kompisar där. :)
Men först blir det en lugn söndagsfrukost, med hela familjen samlad! :)

Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards