Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 november 2014

Av Lisa - 20 november 2014 22:34

Tre avsnitt av VD senare i fel glasögon å huvudvärken is back.

Men.
I morron.
Är.
Det.
Fredag.

:D

Vi hörs då! :)

Av Lisa - 20 november 2014 19:41

Skickade ett sms till Stina från omklädningsrummet på gymmet...

Å hon köpte den här till mej på vägen in. <3

Tack billi! <3

Av Lisa - 20 november 2014 16:17

Jag försöker ju att träna en hel del hemma.
Sworkit har varit till stor hjälp å mina kettlar är nästan alltid med på ett hörn.

Men jag har snöat in lite å kör allt som oftast samma rörelser å övningar.
Även fast jag egentligen kan fler å får en massa tips från passen på Motiva.

Jag funderar på om jag ska önska mej en träningsbok i julklapp.
Något att ta till när fantasin tryter å som finns nära till hands.

Frågan är bara vilken jag ska satsa på?

Nån som vet?
:D

Av Lisa - 20 november 2014 15:22

Har huvudvärken från hell för jag vet inte-vilken-dag i ordningen. :(

Så tungt.
Kanske är det dags för en ny akupunktur-vända?

Barnen leker å jag har ägnat en halv evighet åt att uppdatera min blogg-header. Den gamla hade nästan ett år på nacken så det var hög tid tycker jag. :)

Nu ska jag försöka vila huvudet en stund innan det är dags å dra i gång verksamheten här igen.

Ville bara hälsa.
Å upplysa er om att slänga ett öga på min nya header.
(den gör sej bäst i web-varianten av bloggen.)

Vi hörs sen.

Av Lisa - 20 november 2014 07:09

Att det redan är torsdag igen..?!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards