Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Lisa - 17 november 2014 21:35

Den här boken ska Viggo få. :)

Han älskar att baka å det vill vi såklart uppmuntra! :)

Av Lisa - 17 november 2014 20:55

Jahapp.
Har precis satt oss å försökt plita ner vilka julklappar vi ska köpa.
Känns som alla är extremt tidigt ute i år å det är inte annat än att stressen börjar ge sej till känna.

Våra barn ska som sagt få en weekend å så nått litet till att leka med på själva julafton å det känns som en mycket god idé i allafall. :)


Känner mej trött å frusen i kväll.
Ska kura nej mej i soffan å slå ihjäl en timme innan det är dags för veckans avsnitt av homeland. :)

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 17 november 2014 19:03

Här ligger vi å väntar på de andra två.
De två äldsta alltså, som är på pingis men snart kommer hem.

Med sej hem har de ett lass med onyttig hämtmat å jag bli snart knäpp på hur våra måndagar alltid slutar med att ingen orka bry sej om middagen.

Nästa vecka ska jag förbereda redan på söndagen. För hur mycket tid jag än har på mej medan de är på träningen så varken orkar jag laga eller komma på nått å som alla vill ha.

...
Att vissa situationer å vanor ska va så svåra att bryta?

Av Lisa - 17 november 2014 17:46

Så här rosig om kinderna blir man av tjugo minters tabata när
man inte har tränat på en vecka. :)

Det satt fint kan jag lova. :)

Å nu kan jag lägga mej jämte en dödstrött å gosig Leo med gott samvete! :)

Av Lisa - 17 november 2014 07:12

Dags å stå på egna ben i dag.
Jobb på nytt ställe. :)

Regnkläder på.
Dags å bege sej utåt!

Hoppas ni får en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards