Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 november 2014

Av Lisa - 18 november 2014 22:22

Alltså jag måste varit på extremt dåligt tisdags-humör när jag var på denna tabatan sist.

I kväll tyckte jag inte det var så farligt faktiskt utan snarare riktigt kul. :)

Å förbannat härligt å träna å pressa kroppen ordentligt igen. :)

Det är vardags-lycka det.
Det är det verkligen. :)

I morron är det onsdag igen.
Då inleder vi dagen med ett besök hos tandläkaren hos Viggo.
Ingen vidare start om ni frågar mej för det kan va något av det absolut värsta jag vet.
Att få barnens tänder bedömda.
Aldrig känner jag mej som en så usel förälder som just hos folktandvården.
Det känns som hur noga man är med barnens tänder gör man alltid tusen saker fel. :(

Efter jobb å hämtningar har vi vårt onsdagsmys. :)
Som sagt.
Veckans enda kväll utan träning för någon då vi bara är hemma å pausar! :)

Nu har jag en dejt med sängen här. :)
Vi ses i morron! :)

Av Lisa - 18 november 2014 18:14

Martin nämnde att han ville köpa nått extra fint till mej i julklapp i år.

Tror ni det här kvalar in där? :D

*skrattarihjälmej*

Jag tycker vi ska strunta i å köpa nått men jag hade faktiskt inte tackat nej till detta! :)

Av Lisa - 18 november 2014 16:36

Sa ja att vi älskar bönpasta? :)

Chorizo å saffran får sätta smaken i dag. :)

Av Lisa - 18 november 2014 15:32

Här ligger vi. <3

Barnen kollar på smurfarna å jag försöker vila bort lite huvudvärk innan middagen ska lagas.
Har haft för svaga linser hela dagen å skallebanken kom som ett brev på posten direkt när jag kom innanför dörren. :(
Å mörkret sen.
Det ska vi bara inte prata om. :(

Nästa helg väntar vår lilla semester-trip.
Å som jag längtar nu!
Ett litet break i höst-depåer tas tacksamt emot. :D

Av Lisa - 18 november 2014 07:45

Här syns en herre som vrålat sen han steg upp.
Snacka om att vakna på fel sida.

Då kör vi på tisdag.
Först jobb sen hämta barnen klockan tre(älska deltid!) å sen laga en ny pastarätt(med saffran även denna gång. :P) å så ska jag faktiskt på tabatan(även fast de fortfarande kör skit-passet!). :D

Vi hörs såklart senare under dagen. :)
Hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards