Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Lisa - 6 november 2014 21:48

Lyckades träna bort den värsta ångesten å kan eventuellt avförda de värsta deppkänslorna som pms.
Känner mej i vilket fall lättare i sinnet igen.

Å i morron är det fredag!
Då ska jag å grabbarna grus fira kladdkakansdag å fredagsmysa medan pappan är på sovaöverparty i Hässleholm. :)

Nu ska jag bädda ner mej å sooooova! :)

Av Lisa - 6 november 2014 17:13

Galnaste å finaste barnen jag vet! :)

Kände mej så pigg å glad å lättad i eftermiddags.
Nästan som jag var innan hela den där uttjatade depp-krisen som började smyga sej på förra hösten.
Men sen bara vände alla tankar igen å ångesten över allt omständigt å tradigt som händer runt i kring bara river i bröstet.
Jag är arg, ledsen, stressad å frustrerad.
Framför allt över att aldrig känna mej lugn å tillfreds.
Jag har blivit bättre på å va snäll mot mej själv, men det är ett evigt stridande mellan dåligt samvete å hoppfullhet å mellan glädje å sorgsenhet.

Undrar om det nånsin vänder på riktigt?

Av Lisa - 6 november 2014 13:43

...hinner man baka godsaker! :)

Av Lisa - 6 november 2014 07:42

Gomorron säger vi från det sedvanliga morronkaoset! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards