Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Lisa - 22 november 2014 22:08

Efter en superhärlig lördag(som gick för fort!) har jag å min plågsamma följeslagare bäddat ner oss.

Denna huvudvärk alltså.
Om den inte ger sej under veckan får jag ringa å boka nya aku-tider.

I morron är det söndag.
Då bjuder vi Stina å Daniel på middag som sej bör å fortsätter att njuta av helgen. :)

Kram å gonatt! <3

Av Lisa - 22 november 2014 17:41

Av Lisa - 22 november 2014 16:32

Hej vad det går. :)

Viggo är så duktig å modig å kämpar. <3
Leo åkte i tio minuter, sen tröttnade han på att inte kunna.
Men han har det också i sej.
Helt klart. :)

Jag däremot är en hopplös Bambi jag. :P

Av Lisa - 22 november 2014 14:55

Vi äter lite tacos innan vi drar till ishallen. :)

Inte alls dumt det inte. :)

Av Lisa - 22 november 2014 14:07

I hopp om å hitta lite julkänsla.. :)

Av Lisa - 22 november 2014 11:20

Femte träningen denna veckan.
Tredje i "hemmagymmet".
Ett ganska bra facit för veckan får jag säga.
:D

Av Lisa - 22 november 2014 09:10

Leo dammar av gamla polare denna morron.
Dinosaurierna har annars pausat ett tag till förmån för lego å plymo.
:)

Har precis vinkat i väg de två äldsta pojkarna till IP.
Frost å minusgrader ute i dag, så jag är inte avundsjuk på Martin som ska stå där i en timme å frysa. :P

Det är kallt i dag, men för ovanlighetens skull tittar även solen fram. :) Det är tacksamt å kan förhoppningvis ge lite extra energi. :)

Ska erkänna att jag var nästintill panikslagen när jag vaknade av Viggo innan sex i morse å fortfarande hade ont i huvudet. :(
Men nu har det lättat lite å jag sätter mitt hopp till att en dag med rätt glasögonstyrka å avkoppling kan bidra till att det försvinner helt å hållet! :)

När träningarna är gjorda ska vi packa in oss i bilen å köra till Falkvik. :)
Där ska vi umgås med våra vänner på det ena å det andra sättet. :)

Lördag alltså.
Det gör inte alls ont. :P
Jag säger det igen, lediga helger, det är att föredra faktiskt! :)

Hoppas ni får en toppen dag oavsett om ni jobbar eller är lediga! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards