Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 november 2014

Av Lisa - 7 november 2014 20:16

Veckan har varit ganska tuff, men nu är det äntligen dags för ledighet! :)

I morron ska jag först med hjälp av Stina rodda barnens träningar å på kvällen ska vi upp till M å P's för en family-gettogether med alla syskon plus respektive å om jag inte fattat helt fel får vi äntligen träffa alls vårt bästa bonusbarn Alva också. :)
Vi ska bada tunna å äta maaat(hallelulija till det, känns som jag levt på omelett denna veckan!) å skratta som galningar. :)
Jag längtar!
Finns det nått bättre? Att träffa alla härliga som kallas familjen? <3

I kväll får jag dock stå ut med ensamheten, barnen har somnat å Martin är å roar sej på annat håll.
Jag unnar min man att ha en avkopplande kväll, han är ta mej tusan jämt hemma annars, men det blir ganska tomt å jag är ovan vi å sova själv. (Varför övertalade jag inte Viggo att sova i Martins säng?!? :P)
Förhoppningsvis ska jag få nån liten blund i ögat ändå. :)

Med detta bildlösa inlägg(ni är väl rätt trötta på å se mitt nylle vid det här laget! :P) önskar jag gonatt å en riktigt trevlig helg! :)

Sovgott så hörs vi i morron igen! :)

Av Lisa - 7 november 2014 17:22

Barnen önskade sej falukorv å Martin är inte hemma.

Då fick det bli en dubbel kesoplätta till mej, utan något som helst tillbehör.

Jag blev i allafall mätt, även om fredagsfaktorn inte känns så särskilt hög. :P

Av Lisa - 7 november 2014 15:40

Är det kladdkakansdag så är det! :)

Av Lisa - 7 november 2014 07:41

Å det tackar vi för! :)

Jobb först.
Sen hämtning.
Sen bara viiiiila! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards