Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Lisa - 27 november 2014 22:01

Väskorna är packade å klockan är ställd.
I morron klockan åtta drar vi till Danmark å badar järnet i ett par dagar! :)
Å bäst av allt är att vi får sällskap av de bästa, Stina å Co! :)

Nu väntar liiiite highschool-drama.
Sen ska jag sova gott! :D

Av Lisa - 27 november 2014 20:16

Då var den också klar. :)

Av Lisa - 27 november 2014 13:50

Okej.
Jag erkänner; förrutom morronens pepparkaksbak har vi inte fått nått vettigt gjort.
Alls.

Varför?
Jag fastande i Glee. *skämslite*
Det är lite jobbigt just nu å jag bara måste se hur det går...

Nu har jag dock masat mej från tv:n å ska packa det som packas kan inför morrondagens trip! :)

Jag har tack å lov (å *peppar peppar*) lyckats mota bort dem värsta huvudvärken i dag!
Hurra till det! :)

Av Lisa - 27 november 2014 10:09

Pepparkakor it is! :)

Av Lisa - 27 november 2014 08:24

Vi har överlevt natten.
Ingen har blivit sjuk å nu hoppas jag faran är över.
I morron åker vi till Lalandia! :D

Fick sms av mamma vid halv åtta å då låg jag faktiskt fortfarande å slumrade. :)
Leo kom in å snurrade å skulle ligga nära-nära ganska så tidigt kändes det som, men jag har egentligen ingen aning om vad klockan var för vi lyckades somna om bägge två. :)

Jag låg vaken ganska länge, eller i allafall till internet hängde sej(två kvällar i rad nu, känns lite som det är programmerat för att jag ska stänga av i vettig tid. :P) å visst finns det vetenskap som pekar på att man blir lycklig av körsång? :)
Amerikanska showkörer är inget undantag, det är ren å skär feelgood! :)

Innan jag ens han slå upp ögonen nu på morronen jublade Viggo: i dag är degen klar!
Så det är vad vi ska roa oss med i dag.
Baka årets första pepparkakor å inviga de nya dino-formarna barnen fick av Stina. :P

Å så ska vi packa förståss.
Å fixas picknick-mat att äta på stoppet på vägen ner.
Å så ska jag träna i kväll å samtidigt passa på att kolla på både CG å Coop efter ljus som passar i vår nya adventsljusstake...

Jag hade faktiskt den ljusstorleken i förra årets upplaga, men jag minns inte vart jag köpte dom.
Ikea kanske? Eller blitema?
Nånstans måste det ju finnas eller hur?

Nu är det dags å duka fram lite frukost här.
Vi hörs igen senare! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards