Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Lisa - 8 november 2014 19:27

Vi har ätit, badat å ätit lite till. :)

Leo chillar framför en film å på övervåningen är det hockeyspel som gäller! :)

En bra lördagkväll.
På alla sätt å vis! :)

Av Lisa - 8 november 2014 16:06

Nu blir det matorgie å umgänge å jubel för pappan! <3

Av Lisa - 8 november 2014 16:05

[Bild]

Nu blir det matorgie å umgänge å jubel för pappan! <3

Av Lisa - 8 november 2014 10:46

Viggo å jag är precis hemkomna från dagens fotbollsträning.
Molnen var hotfullt gråtunga men det regnade faktiskt inte på oss i dag. :)
Ganska kyligt blir det dock å Viggo värmer sej i detta nu med ett skumbad. :)

Vi väntar strax hem Stina å Leo från gympan.
Å såsmåningom även den där pappan i familjen som förmodligen har använt upp hela sitt mobilbatteri till å filma allsång på nån pub å sen mmsa detta till sin fru. :)
I dag har jag nämligen inte hört ett ljud därifrån.
Å även om den där grabbkvällen blev lite hård har jag mycket svårt å tro att hans uteblivna smssvar beror på att han fortfarande sover utan då snarare på batterislut. :P


Dagen i dag ska för min del spenderas med å röja allt som lagts på hög under den gångna veckan å lite sånt småfix.
Ganska skönt när man kan lalla omkring utan stress. :)
Ändå utsvävningen blir å skjutsa Viggo till en kompis! :)

Klockan fyra ska vi som sagt till föräldrahemmet å kalajsa. :)
Vi hörs säkerligen ett par gånger till innan dess.
Ha en bra dag så länge! :)

"Lite kaos"
Klorinar avlopp i hopp om att räklukten som legat som en dimma över köket sen i onsdags
(trots skrubbande överallt!) ska försvinna.
Städar å skrubbar bestickslådan
osv. osv. osv...
:D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards