Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 8 november 2011

Bu!!!

Av Lisa - 8 november 2011 22:15

Jag känner mej fortfarande tok-deppig, men nu har deppet vänt fokus mot enbart mej själv å min vikt, karaktärsbristen å hopplöst mycket mindre tid å ork till träning. :(

(same old same old. En crosstrainer, snälla tomten?)

Det fit's the pms-profile så att säga så förhoppningsvis är mitt glada å tacksamma jag tillbaka i morron eller på torsdag...


Dagen har faktiskt inte bara innebrurit en massa besvikelser utan ett par rejäla ljusglimtar också.

Som när jag hämtade barnen på förskolan.

Då hittade jag Viggo lekandes med ett gäng flickor.

Han berättade stolt att han var bebis å de lekte mamma pappa barn.

Jag tycker det kändes väldigt kul att han inte bara låster sej till pojkarna, utan då även leker med flickorna.

Det där tråkiga uppdelandet efter kön kommer han får uppleva så mycket ändå.


När vi sen kom in till Leo kom han springade mot mej å Viggo å barnen började busa å kramas å bägge skrattade, skrattade å skrattade lite till.

De saknar uppenbarligen varandra å Viggo har flera gånger hälsat på hos Leo när de är på förskolan.

Det finns alltså hopp även för dem. :D   

Å som sagt, ljusglimtar finns det även under de deppigaste dagarna.


Precis i denna sekunden gjorde jag dessutom en fantastisk upptäckt.

Den 20 november klockan åtta börjar säsong sex av DEXTER på Canal+Series! :D

Hurra å Hallelulija å allt det där!

Betydligt bättre tid än klockan elva å bästa av allt, jag jobbar inte en enda söndagkväll. :)


I morron är jag ledig.

Vi ska dock hasta i väg på morron ändå, för Viggo har klipptid vid halv nio.

Jag brukar inte undvika å göra saker tillsammans med mina barn, men just det här frisörbesöket, det ser jag inte framemot.

Inte för Viggo's skull, han är så duktig, men det faktum att jag ska försöka underhålla den lilla huliganen inne på salongen under tiden..

Jag har fullt sjå med å tygla honom hemma, å på sånna här ställen är det liksom inte enkelt precis.

Men vi kan väl bestämma att min oro är obefogad å att det går bra. :)


Efter klippningen ska vi trots min kapning efter vårt första besök till Väggabadet med Anna å Maja. :)

Hoppas varmvattenbassängen är i gång den här gången å att jag får personalklubbs-rabatten...

Viggo ville gärna dit i allafall å för hand del gick det ju lika bra ändå sist så. :)


Nu ska jag hänga tvätt här, sen blir det sängen.

Gonatt!

 
 
Ingen bild

lizette

9 november 2011 18:11

jag hade en crosstrainer som jag nyss sålde. synd annars kunde du fått överta den billigt. perfekt att kunna träna framför tv:n när andan faller in. vet en kompis som köpte en billigt på loppis i blekinge på facebook. kolla där vettja. Såg en tjej vid namn Gabriella persson som säljer en i asarum. ett tips bara=) Min såldes pga av platsbrist och jag saknar den redan.

Lisa

9 november 2011 18:37

Väldigt synd det, för jag har plats i gillestugan. :D
Ska kolla upp detta å höra med mitt c-t-proffs om det är bra grejer. :D

 
Ingen bild

lizette

9 november 2011 18:15

Nu är jagi farten igen. såg en tjej vid namn magdalena svensson i karlshamn som säljer en crosstrainer för 350 kr på loppis i blekinge. billigt och bra kan jag tycka.

Lisa

9 november 2011 18:37

Absolut! Tack för tipset! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards