Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Lisa - 17 december 2011 19:47

Fick ett infall å sitter på bussen in till stan. Anna ska ut å jag hänger åtminstone me på förfesten. Är osminkad å fick punks på cykeln, men en liten stund orkar jag nog ha kul. :) Martin skulle se på fotboll då jag tog min chans å flydde! :) Kram å hej så länge!

Av Lisa - 17 december 2011 13:05

  Det här är mattan som jag så där desperat var tvungen å införskaffa i går kväll.

Å för er som inte redan noterat det så kan jag meddela att den ser exakt likadan ut som Viggos gamla matta.

Till skillnad mot den luktar den här inte kattskit!


Rex lämnades inne i torsdags förmiddag å när Martin å barnen kom hem på kvällen hade han lämnat flera otrevliga överrakskningar just där på Viggos rum.



Roligare utgift kan man ju ha såhär i jultider (å vilken annan tid på året med för den delen!), det medges, men en ny matta fick det bli..!

Av Lisa - 17 december 2011 09:26

Snudd på obligatorisk frallefrukost efter en härlig sovmorron, det är lördag det! :)

Inte fullt så idylliskt som det låter förståss, sovmorronen varade till halv åtta å 3/4 stog upp på sina stolar å åt frukost. :)

Kaos är vårt mellannamn, men det vet ni väl vid det här laget. :D


Jag å Viggo ska packa i hop oss strax för vid tio kommer Anna å Maja å hämtar oss så vi kan åka med dem till Jössa å åka skridskor. :)

Viggo är inte helt frälst på idén men vi ger det en chans. :)


Klockan två kommer bästa vännerna å jag blir nästan tårögd av glädje när jag tänker på det! :)


Nu önskar jag er en trevlig lördag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards