Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Lisa - 12 december 2011 21:37

  När barnen somnat i kväll, trotsade jag regnet å cyklade upp å hälsade på den här söta ängla-familjen.

Å Anna. :D

Har druckit glögg å hängt framför datorn å hejat på när Anna lagt sin först MK-order. :D


Har haft en supermysig ledig dag tillsammans med barnen.

Öppna förskolan, inskrivning på Motiva, hemma å lekte med Viggo medan Leo sov sen en runda till Ica.

Leo sov bara en ynka timme så jag förväntade mej en klängig å tuff eftermiddag, men det blev inte alls så.

De lekte till å med tillsammans å var hur glada som helst fram till det var dags förmiddag så var den vanliga kaosen tillbaka.  :(


I morron blir det första gången jag får se min stora son i ett Lucia-tåg, hoppas verkligen det blir tillräckligt bra väder å inte sånt skräp som det varit i kväll.

 

Såhär söt kommer han va i allafall.

Å när han testade sin outfit sjöng han även Lucia-sången.

Redan där blev jag tåögd.   


Bägge barnen ska stanna kvar på förskolan när det stora lussandet är slut eftersom de egentligen skulle börjat vid elva  så jag har nån extra dötids-timme där på förmiddagen.


Siktar in mej på det där julbaket som inte blivit av å kanske koka lite skinka å städa. :)


Har jag lite flyt blir det även en första tur till gymmet i morron.

Instruktörerna har julledigt så jag är beroeende av att nån annan kan följa med å guida mej än så länge. :D


Nu blir det en dusch å sen en sväng i bädden.

Natti natt!


Å hörrni, om allt går vägen ska jag åka helt ensam till Malmö i februari.

Jag står på reservlistan å väntar med spänning, bloggevent å hotell-övernattning i stora staden utan att känna någon alls sen innan... :D

Av Lisa - 12 december 2011 13:35

Steget är taget!

 



Nu ska jag bara lära mej hur allt funkar också. :)

Av Lisa - 12 december 2011 07:51

Förstår ni hur jag har det vid frukostbordet? :D


I dag väckte Viggo(?!) Leo tjugo i sex! (snälla snälla säg att det blir en vana! :D).

Vi nöjde oss dock inte med detta utan låg i sängen till sju, åtminstone jag å Viggo, Leo han röjjde mest runt omkring. :D

Precis den härliga starten man vill ha på en ledig dag.


Det blir inget gym(tar det i morron) för Maja hade feber. :(

Vi slår på stort å åker till Öppna förskolan i stället. :D

I eftermiddag hoppas jag verkligen på å få i hop nån form av julgodis, så man får lite känsla! :)


Nu är det dags för lek! :)

Hej hopp!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards