Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Lisa - 18 december 2011 19:42

 


Inte mindre än två praktfullagranar fick följa med oss hem.

En stor tät till vardagsrummet å en pytteliten som Viggo ska få ha på sitt rum. :)

Barnen var super duktiga i skogen å tro det eller ej så snöade det till å med på oss när vi gick där å synade barrträd. :D



Vi har verkligen hunnit med en hel massa denna helgen.

Skridsko-åkning å en underbar eftermiddag med våra Falkviks-vänner å toppades med utgång i går.

Det sistanämda var kul å så, men inte på långa vägar värt den dödliga tröttheten som jag dras med fortfarande. :(

Denna till trots har vi varit å letat å asat hem en gran å på värsta snyltarmanér bjudit in oss själva på kroppkakor hos M å P. :)


Nu inväntar jag Dexter sen ska jag slänga mej i sängen å förhoppningsvis vakna utvilad å redo för jobb i morron bitti. :)


Kram på er!


(har en hel massa å bjuda er på egentligen, men är som sagt tok-trött, hoppas dock jag hinner i veckan...)

Av Lisa - 18 december 2011 10:57

 

Jo, man skulle ju kunna säga att jag följde med på allt, från förfest till utgång till nattamat till taxiresa hem. :D


Det var skoj i går får jag lova å säga.

Är trött som f*n i dag såklart, kan knappast bli annat när man somnar runt fyra å stiger upp igen vid halv åtta. :)

Det ska ju kännas att man lever elle hur? :P


Förmiddagen har bjuidit på en massa lek å mys med småkillarna so far å i eftermiddag bär det av till skogen för granhuggning. :)

Jag kommer garanterat somna ovaggad efter veckans avsnitt av Dexter. :)


Vi ses i kväll! :)

Av Lisa - 18 december 2011 02:52

Klockan är snart tre å jag måste verkligen sova... Har haft super kul å jag var den enda som fick min önskelåt spelad! :P Mu ska jag tacka alla fina flickor för en underbar kväll å hoppas på många timmars sömn för i morron hugger bi jul gran! :) Love i all!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards