Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Lisa - 26 december 2011 20:51

 

I dag tvingade jag mer eller mindre Martin att ta en bild på mej.

Mest för jag ville visa er mina fina kläder. :D

Nu syns de väl inte så värst bra egentligen, men detta är liksom jag. :D

Svart CB-klänning från Me&I å mina reafyndade leggings från Blingo(som jag glömt betala, förlåt Anna, jag ska!   )


Japp.

Hemma efter en eftermiddag på Hasslö å årets sista julfirande tillsammans med Martins föräldrar, systrar å deras barn å så Roger. :D

Julmat, julklappsutdelning å julklappsspel, helt enligt traditionerna. :)

Barnen fick en massa fint å jag presentkort på Cervera å boken Vinterns söta.

Martin han fick Zlatan-boken, så nu ska väl läsning också gå före dvd-boxarna här... Grrr. :)

Tack så mycket för allt allihop!

 


Bägge barnen somnade i bilen hem å vi ligger i sofforna å skräpar.

Mannen spelar tv-spel å jag har datorn i knät. :D

Borde väl egentligen torka ur kylskåps-dörrs-hyllorna som jag inte hann med när jag julstädade där i förmiddags, men jag orkar bara inte.

Om jag blundar somnar jag nog.

Att man ska va så himla trött hela tiden?


I morron är det dags för jobb igen.

Men innan dess (vågar knappt säg det) ska jag på spinning med Stina.

Bara 35-minuter långt pass så jag gissar på att det är hög intensitet(nä jag har inte lärt mej vilket pass som förkortats med vilka bokstäver... :P).

Får väl se hur jag mår på jobbet sen efteråt. :D


Nu verkar det dock som maken här kan tänkas sej å påbörja True blood, hurra, så jag håller där!
Kram å hej på er!

Av Lisa - 26 december 2011 10:14


 


Är det bra eller?

(å säg för f*n inte nej nu när jag gett Martin tre säsonger!:P)




Nån som vet vad Dexter på tv tagit vägen förresten, inte ett enda avsnitt från säsong sex på Canal+series denna veckan?  :(

Jag är nära å ta till lipen av abstinens. Redan.

Av Lisa - 26 december 2011 08:46

Jag fick sovmorron i dag.

Välbehövligt å döhärligt. :D

Synd bara att barnen inte fattar att de med behövt sova i fatt lite.

Två kvällar där de varit uppe på övertid har satt sina spår nämligen.


Sitter å sförsöker tvinga mej själv å inte slänga i mej det sista av frukosten.

De andra har avvikit för länge sen tyvärr.

Frukosten var kaosartad som vanligt med Leo som vägrar sitta still å bara skriker när vi andra vill äta. :(

Undrar hur vi ska lära den där ungen nått vettigt bordsskick? :)


Vi ska som sagt till Hasslö å fira jul för sista gången i år i eftermiddag.

På förmiddagen ska vi leka, städa, baka christmas cupcakes å torka ur kylskåpet!

Får se vad som hinns med. :)


Nu ska jag i allafall duka av här å sen joina grabbarna grus på Leo's rum. :D


God fortsättning! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards