Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 december 2011

Av Lisa - 20 december 2011 22:31

Hade tänkt blogga en hel massa nu i kväll men datorn hängde sej å mitt första mobil-inlägg försvann. :( Ligger nerbäddad å ska sova i stället, så jag får klämma in bloggandet under min fullspäckade morrondag i stället! :) Gonatt!Q

Av Lisa - 20 december 2011 18:50

 

Granarna(ja i plural) har klätts här nu i kväll. :)

Fullkomligkaos förstås, men barnen älskade det, bägge två på sitt vis. :)

Vad Martin tyckte får vi nog fundera på, för han körde hemifrån innan vi ens var klara. :)

Det färdiga resultatet da?

Jo det förtjänar ett eget inlägg. :)


Här har det varit tyst som i graven i dag, i know.

Å jag har egentligen inte tid nu heller.

Har haft finbesök hela dagen å förskjutit alla måsten å ett tiotal andra projekt tills nu i kväll.

Får se om allt blir kart denna sidan midnatt.

Då återkommer jag. :D

Kram å hej så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards