Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Lisa - 5 december 2011 22:26

Hemma.

Tog mej nästan en timme allt som allt att ta mej hem i kväll.

Underkylt regn å isgata är inget jag underskattar precis.

Först en bilfärd i snigelfart hem till M å P å sen ledde jag cyklen hem därifrån.


Min förkylning vägar å ge sej!

Jag vågar knappt erkänna det men jag har jobbat med feber också.

Varför kan jag inte bara bli frisk?

Jag vägrar va hemma så det får bli till å knapra ipren i morron med.


Nu ska jag däremot bädda ner mej å försöka tanka energi.


Natti natti på er! <3

Av Lisa - 5 december 2011 13:01

  När taket på pepparkakshuset rasat in, då är det okej å smaka på det! :D

Av Lisa - 5 december 2011 12:04

  Ser ni koncentrationen å det fasta å självsäkra greppet om kvalen?

Det har han ärvt av sin mor!


:D


Här ser ni ett helt annat grepp.

Det har han ärvt av sin far. 

:D 

Leo
Av Lisa - 5 december 2011 08:22

Min egen morronstund!  


Jag å Leo hade en mysig morron innan Viggo vaknade, ca fem minuter efter Martin stängt dörren, å började skrika efter PAAAAAPPPPAAAA å var fullkomligt hysterisk av längtan.

En å en halv timme senare lugnade han sej äntligen.

Då hade Leo bland annat hunnit nappa åt sej en av Leo's chokladkalendrar(jo han har mer än en!) å gladeligen mumsat i sej chokladbiten som gömde sej bakom lucka nummer tolv.


Å så har vi upplevt utspilld filmjölk, total slut av hushållspapper å ett i hop-rasat pepparkakshus innan vi lyxade till det å fikade på en varsinn pepparkaka.

En helt vanlig morron med andra ord. :D


Jag är inte ett dugg friskare i dag å får nog vackert lägga mina innan-jobbet-planer på hyllan å försöka sova en stund när jag lämnat barnen i stället.

Tråkigt.

Men jag måste bli frisk!


Hoppas ni får en fin första dag på denna veckan! :D




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards