Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Lisa - 21 december 2011 21:24

 

Nä.

Det är här med pyssel å pynt är väl inte direkt min genre, men jag försöker efter bästa förmåga. :D

Eller vad vi nu ska kalla det. :)


Har haft en aplång dag som sagt.

Först jobb sen möte.

Vi åt exotisk planka å försökte diskutera fram en bättre stämning utan större framgång.

Alla teg nämligen. Även jag.

Vi fick våra julklappar från kommunen i form av en helt okej ryggsäck som även kan dras på hjul. :)

  

 


Min spinning-premiär låter vänta på sej ett par dar till.

Martina kunde inte å jag vågade bara inte själv.

Känns ändå helt okej, för det hade blivit rejält stressigt...

Nästa vecka hoppas jag dock på å att det finns en chans för mej å komma i gång lite bättre med träningen, denna räcker tiden inte alls till.


I morron är jag ledig.

Barnen ska till förskolan på julfest i två timmar på förmiddagen.

Jag ska va hemma under tiden å försöka få igenom nått projekt.

Mozartkulor å vildsvinsköttbullar toppar to-do-listan.

Å mitt danska rågbröd.

Usch vad oengad jag är i julen i år.

Det känns liksom helt surrealistiskt att det bara är några ynka dagar kvar till julafton.

Hur har ni det med julkänslorna?



Nu är det dags för kvällsdusch innan läggdags. :D

Håller tummarna för att barnen sover länge i morron bitti.

Vi fick väcka bägge två i dag så det finns hopp. :D


Å vad det känns bra å spendera några kvällstimmar med å blogga loss! :D

I love u guys, det vet ni va? :)



Av Lisa - 21 december 2011 20:51

Förra veckan var jag ju som bekant hemma hos Anna.

Vi satt mest framför datorn, lyssnade på Magnus Uggla å impulsshoppade diverse saker (leggings från Blingo för min del, men deär en annan historia).


Men framför allt la Anna in sin allra första MaryKay-order.

Jojjomensan. Hon ska ju bli proffs-säljare min Anna.

Jag kan säga som såhär, att det är sista gången jag tänker va närvarande när hon beställer.

Ni är väl ganska bekantat med min kärlek till just MaryKays produkter vid det här laget å ha allt framför sej sådär, bara ett klick bort, det var mer än livsfarligt!

Förrutom de två grejer jag behövde blev det äntligen en sminkbox med tillhörande borstar!

Jag har trånat efter den sen jag såg den första gången å nu blev den äntligen min. :D

Det är liksom magnet där man kan fästa tre skuggor å ett rouge å så överst får man plats med ett läppstift. :D


I love it!


Om ni blir sugna på en egen box eller å testa MK förmedlar jag gladeligen er vidare till Anna. :D


Av Lisa - 21 december 2011 20:49

 



....En ny bilnyckel i julklapp?

Av Lisa - 21 december 2011 17:13

Har jobbat mellan sju ål kvart över fyra, avslutade med möte i hel grupp.

Rusade in å hämtade barnen, för usch vad det är vidrigt å jobba såhär länge.

Hur värdelöst det än må kännas att jobba helgen är jag verkligen tacksam för de fördelar oregelbundna arbetstider innebär för barnen.


Har inte hunnit blogga alls i dag som kanske har märkt. :)

Å jag blir inte långvarig nu heller.

Men i kväll då jäklar. :D


Kram så länge!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards