Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Lisa - 24 december 2011 22:19

Finaste små killarna i ett pinsamt stort berg av klappar.

Tio personer delade på fler presenter än vad som skådats!

Alla fick vad de önskat å lite till, det är ett som är säkert. :D


Julaftonen går mot sitt slut.

Jag ska upp å jobba i morron bitti bör snarast bege mej mot sängen.

Men först måste jag knåpa i hop ettt par rader här. :D


Dagen har varit till största belåtenhet.

Å jag känner mej verkligen rik.

Inte bara på saker då, utan mer på känslor, traditoner å kärlek!

Min fina fina familj!  


Här är julen inte över än heller.

I morron efter jobbet fortsätter firandet på samma adress som i dag med lutfiskmiddag å allt vad det innebär. :D


Nu kallar dock den där sängen!


Kram, gonatt å god jul på er! :)





Av Lisa - 24 december 2011 08:40

 

Alla fick öppna en varsin klapp redan innan frukost. Viggo fick Toy Story 2, Leo en bok om traktorer med ljud, jag fick en fin-fin grillpanna å Martin håller fortfarande på å grejar med sin ohemliga men ack så efterlängtade tandborste, :)


Hej på er!

Här började julaftonen redan kvart över fem.

Då vill grabbarna upp, å då syftar jag inte bara på barnen.

Han den vuxna är minst lika julgalen så han hängde på ganska fort. :D

Vi har ätit julfrukost med saffrans-scones å jag ska snart dra i gång med tillagandet av mina bidrag till eftermiddagens julbord.

Det är de otraditionella men minst lika viktiga marinerade räkorna å västerbottenpajen som även denna jul föll på min lott.

Potatisgratäng blir det som vanligt också. :)

Ska hinna choklad-doppa de sista mozartkulorna också innan vi styr mot M å P. :D



God Jul på er allihopa!

Hoppas in får en underbar dag!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards