Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Lisa - 27 december 2011 21:44

Ja mina vänner.

I dag var dagen Lisa gick på spinning.

Hur det gick?

Borsett från att jag mådde illa å bara orkade ungefär hälften å det faktum att jag lyckades skruva av sadeln på cykeln så den gick i golvet mitt i passet så överlevde jag. Nätt å jämt. :)

Stackars Stina fick skämmas ögonen ur sej över sin tattiga syster. :(

Vad jag tyckte om själva träningsformen? Vidrigt! Fruktansvärt!

Men jag svettades som en gris å har ont i hela kroppen å är beredd att ge det fler chanser.

Först måste jag dock träna upp både min styrka å å konditionen. Massor!  :)


Kvällen har spenderats på mitt arbete.

Har flutit på okej, men jag har varit ganska disträ å har migränkänningar. :(

Tog precis en ipren å hoppas kunna mota bort skiten under natten.


Gustav var här när jag kom hem å i detta nu spelar männen Wii, bowlar för å va mer exakt. :D

Ganska underhållande å följa faktiskt. :D


Ska snart ge upp för dagen å laddar om för ett nytt jobb pass med start i morron bitti.


På tal å ladda om är det nu när julen är över dags å planera klart årets nyårsfest.

Vi ska va ett helt gäng hemma hos oss å ha tema Medelhavet.

Alla ska ta med tre buffé "rätter" var på just detta temat, jag själv ska göra focaccia, gazpatcho å nån form av kall, skivad å marinerad kycklingfilé. :D

Efterrätt är inte spikad ännu, men jag vill följa temat både vad det gäller den å dryckesval, viner från Spanien å Italien å drinkar å så. :D

Vad gäller dukning å så har jag inte högre ambitioner eftersom vi blir så många, men jag ska försöker spåna fram nått pynt å sånt. :)

Jag tycker i vilket fall det ska bli döroligt, jag älskar ju nyårsafton, hela fenomenet liksom å då det faktum att det handlar en massa om maten, i allafall för oss. :)

Om ni har förslag på hur vi förvaltar vårt tema på bästa vis, please let me know. :)


Gonatt på er! Kram!

Av Lisa - 27 december 2011 10:49

 

Både mormorn å morfarn fick en varsin (fejk-)onepice i julklapp av oss.

En liten kille skulle promt prova. :D


I dag är det vardag igen för mamma i den här familjen.

De andra tre får va hemma å mysa hela denna veckan också tillsammans å sen har vi pusslat med barnvakt så barnen är lediga ytterligare en vecka efter nyår.

Jag börjar med en kvällstur å sen två korta dagar innan jag är tredagarsledig så det kunde varit värre. :)

Ska strax köra mot stan för i dag, då j*vlar ska jag på spinning. :D

Hinner låna duschen hos Stina (på gymmet renoveras de) innan jag ska börja jobba.


Det var dagens planer det!

Vi hörs senare!

Kram å hej! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards