Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under december 2013

Av Lisa - 23 december 2013 18:48

Märker Martin å Viggo upp kryddkaren i huset.
"Så man slipper ta fel" :P

Av Lisa - 23 december 2013 16:18

Av Lisa - 23 december 2013 15:15



Senapspulvret var slut på Ica,men pappa hade resurser så det blir en Rom-senap trots allt! :)

All julmat inhandlad på under timmen.
Nu ska jag bara laga "mina" rätter också! :)

Jag vet hur kvällen ska spenderas i allafall. :)
Först i köket, å när allt är klart ser jag fram emot en uppfriskande löparrunda! :)

Av Lisa - 23 december 2013 06:52

Innebär att jag får lämna dessa sötnosar i sängen å bege mej till jobbet.
Känns lite småtungt men jag hoppas dagen ska gå fort...

I eftermiddag ska jag trängas på Ica å sen laga mina bidrag till julbordet! :)

Ha en bra dag så hörs vi då! :)

Av Lisa - 22 december 2013 21:55

Här är jag.
Hemma i min soffa tillsammans med den gran-attackerande galningen Dexter! :)

Har jobbat ett monster-pass med vräkande axlar å ömmande tinningar.
Ingen höjdare precis.
Men jag kämpar på.
Det finns inget annat för mej helt enkelt.
Är jag inte bättre efter jul å nyår kanske jag vågar mej på att ta tag i det hela på riktigt...

Innan jobbet hann jag göra fyra olika sorters sill tillsammans med allas vår julälskare, min pappa! <3

Nu sitter jag med min egen julmatslista framför mej å knåpar.
Stora julhandlingen ska äga rum efter jobbet i morron, men den kommer inte bli så extrem i år faktiskt.
Inte som det ser ut nu i allafall. :P

När jag är klar ska jag smörja mej med min hett(mycket fyndigt!) efterlängtade heatlotion å bädda ner mej! :)
Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 22 december 2013 09:34

Förmiddagen ägnas åt silltillverkning i det mest julstökiga köket av dem alla nämligen pappas! :)

Fyra sorter ska det bli! :)

Av Lisa - 21 december 2013 20:38

Efterrätt å soffhäng framför tv:n å sova tidigt.
Så ser min plan ut för i kväll. :)

Jag skulle ljuga om jag påstod att jag vilat mej i dag.
Men jag har ägnat mej åt avkopplande saker, å spenderat en massa timmar i köket. :)

I morron är det dags för jobb igen, å jag har hunnit bli starkare å piggare under de lediga dagarna.
Jag vill tro det i allafall. :)

Kram å gonatt på er! :)

Av Lisa - 21 december 2013 19:19

En vetekudde hämtad hos mamma å pappa har gått varm här i dag.
Den tillsammans med heatlotion(som jag inte hunnit hämta. :()å lite amatör-massage(å jo, jag ska boka in mej hos ett proffs!) kan bli min räddning från huvudvärksplågan... :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards