Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under december 2013

Av Lisa - 26 december 2013 13:19

Vi ska börja samla på vita tallrikar från Rörstrands i swedish grace' serie.

Tanken är att det ska bli vår nya vardagsservis.
Det är hög tid å satsa på kvalité även på de tallrikar man använder dagligen.

Av Lisa - 26 december 2013 11:26

Vad Martin fick av mej i julklapp så fick han den här:

Av Lisa - 26 december 2013 10:36

Ja jösses vad lego han har fått den här killen! :)

Av Lisa - 26 december 2013 09:26

Är ni nyfikna på hur min spontana utekväll artade sej som kommer här en liten uppdatering kring denna. :P

Bestämde mej inom loppet av en timme på det skulle bli en fest-juldag för min del.

Var bara hemma från Mörrum å plockade på mej lite grejer i farten å åkte sen vidare till Jessica å Sanna i Notavalla.
Där drack vi vin å pratade tills vi kände oss redo för stan.

Efter en snabb sorti bland kidsen på Rex övergav jag flickorna där å begav mej till hotellbaren, som visade vara ett betydligt mer lämpligt ställe för mej. :D

Jag hittade Nina där direkt å dansade praktiskt taget non-stop.

Å jo, jag hade svinkul. :)

Jag landade hemma i sängen strax efter tre å vaknade vid sju i morse, så jag är trött såklart, men oförskämt pigg för övrigt. :D


I dag ska vi bara vara hemma å skrota runt i pyjamasbrallorna hela dagen.

Det är min plan för mej å barnen åtminstone. Martin har kört in till stan för å kolla på KM en stund han.

Viggo testar sina nya Skylanders gubbar å jag å Leo hejar på. :)


Är galet trött på julmat så jag ska fundera ut nått helt annat att äta, å så hoppas jag att jag ska orka med en liten träning med nånstans. :D


I morron ska jag jobba igen så jag ska verkligen försöka njuta av lugnet(så lugnt det nu blir med en treåring å en sexåring...? :P) å familjetiden nu.

 

Vi hörs lite senare. :D

Kram å hej!

Av Lisa - 26 december 2013 09:19

Vi testar ännu fler julklappar! :)

Av Lisa - 26 december 2013 00:40

För jag har hittat Nina! <3

Av Lisa - 25 december 2013 22:29

Jomenjavisst!
Här väntar vi.
Å blir hämtade för en förmögenhet! :P

Av Lisa - 25 december 2013 22:00

Yiiiihooo! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards