Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 oktober 2015

Av Lisa - 6 oktober 2015 21:08

Vi spar på Homeland ett par dagar till... ;)

Suits är bara för bra för å pausa från. ;)

Bättre dag i dag för övrigt.
Men så mycket roligare blir jag ändå inte i kväll..!

Puss å gonatt! ;)

Av Lisa - 6 oktober 2015 16:04

Har just ägnat en hel timme åt Viggo å hans läxläsning.
Han är fantastiskt duktig måste jag säga, när prestationsångesten väl släpper. <3
(Kan alla andra läsa..?!)

Å så har jag försökt mej på det här:

Ser väl hyfsat ut efter andra försöket. :P
Skolan ja.
Det är mycket.
Å jag oroas.
Å gör allt för att min stora son ska förstå hur roligt det är att lära sej allt det där nya.
Å framför allt få honom att inse att syftet med skolan är att man ska lära sej.
Inte att kunna allt redan innan även fast jag förstår hans känslor där mer än väl.


Nu ska jag fixa en ugnspannkaka å steka vanligt hederligt fläsk till. ;)
Det är en av de få rätter som hela familjen uppskattar här.

Hoppas ni mår bra.
Hej på en stund! ;)

Av Lisa - 6 oktober 2015 07:08

Det syns dåligt.
Men där i hörnet, ovanför det gråa molnet är morron-himlen svagt rosa.

Det inger hopp om en trevligare dag.
Gårdagen var mest depp å besvikelse men i dag är jag bättre humör trots en natt kantad av kattkaos å säng-olyckor. :/

Det är snart dags å bege sej ut å möta denna tisdag, på samma arbetsplats som tidigare(blev ändrade planer...Funkar för mej det med... ;)).
Å i kväll ser jag fram emot ett hårt HIIT-pass. ;)

Ha en bra dag så hörs vi! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards