Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Lisa - 7 oktober 2015 21:26

Yoga blev dagens träning. ;)

Har ägnat en timme åt att inleda någon form av terapi-tjofjäs som pappa ska lära sej.
Jag ställer upp som försöksperson å förhoppningsvis lär jag mej också något på kuppen. ;)

Nu väntar soffan å kvällens dos av Suits! ;)

Kram å hej!

Av Lisa - 7 oktober 2015 19:09

Heja Sverige alltså. :)

Har ni sett? ;)

Som jag har lipat till veckans avsnitt.
Vilken lycka alltså.
Å vilka underbara människor!

Se det om ni inte gjort det!

Av Lisa - 7 oktober 2015 16:34

Kom hem från jobbet.
Gick raka vägen in å la mej på sängen å blundade lite.
Uselt för nattsömnen säger alla experter, men just min nattsömn är så rubbad ändå så jag tog mej en chansning.

Tyvärr får jag väl säga att jag känner mej ännu mer som en zombie nu när jag stigit upp igen. ;(
Som jag avskyr å må såhär.
Två hela veckor kvar tills jag ska till doktorn med.
Å fram tills dess tänker jag preppa mej med allt i vitamin å tillskottsväg jag kommer över å så måste jag ta tag i det här med ätandet.

Jag är inne i en så dålig cirkel där.
Äter sånt jag inte mår bra av eller inte alls.
Det håller verkligen inte när man behöver all energi man kan få.

I dag står Martin för middagen(till största delen i allafall. :P) å resterande av veckan blir det en anigens simplare i å med att vi ska va hemma jag å barnen.
Men sen nästa vecka m-å-s-t-e jag skärpa mej!
Är så sugen på å beställa lite inspiration i from av denna boken;

Jag har en lite födelsedagspeng över att spendera å har, tro det eller ej, inte köpt någon kokbok på evigheter! ;)

Vab resten av veckan ja.
Viggo kräktes i morse å vi befarade värsta magsjukan när han var så ynklig. :(
Det verkar dock va lindrigt, då han var uppe å hungrig igen redan vid lunch.
Skönt! Får vi bara hoppas att övriga i familjen klarar sej undan helt å hållet.

Nu ska vi äta lite.
Vi hörs senare! ;)

Av Lisa - 7 oktober 2015 07:29

Här vaknade en Viggo å kände sej inte kry.
Martin vabbar i dag så tar jag resten av veckan sen.

Morronhimlen var sådär riktigt rosa när det ljusnade men dagens väder känns allt annat än inbjudande.
Det blåser å stormar å det känns som den där ruggiga versionen av höst är ett faktum.
Kan va mysigt det med förståss, men jag håller tummarna för att det blir fler av de där soliga å klara höstdagarna som jag tycker så mycket om..

Ha en bra dag nu.
Så hörs vi senare! ;)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards